Friday, February 4, 2011

Gelanggang raja lawak 5

Dahsyat! Dahsyat! banyak hari hujan ek..... aku basuh kain bertan-tan! aku lipat kain bertan-tan! Lepas tu, lepas tu, lepas tu pek pek pek, aku lupa! aku lupa! aku lupa yang aku kena simpan kain-kain di gobok!

Dahsyat! Dahsyat! aku memang pelupa! aku lupa yang aku belum mandi lagi! dahsyat! dahsyat!
pek pek pek, sayang, sayang..... kenapa sayang tak ingatkan saya, yang saya belum mandi lagi?

Dahsyat! sayang ni dahsyatlah! sayang lupa! lupa! sayang pun lupa nak mandi!?!

habislah nanti kita dapat soalan, pernah tak tengok ular berak? Dahsyat! dahsyat! aku lupa yang aku tak pernah tengok lumba kuda!

Eh, awak pernah tengok megi yang sudah kembang?

Dapatkan sabun susu beras kayu manis di sini, antara khasiatnya adalah:
ia membantu dalam menghilangkan jeragat dan parut-parut kecil, dan kayu manis adalah suatu kurniaan alam yang mampu melawan e-coli, merupakan agen anti-pembekuan darah, dan kaya dengan serat, zat besi, kalsium dan manganese

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

10 comments:

bidadari said...

salam..

rajalawak...zizan the bestt..menhidupkan suasana...

Mak Su said...

bidadari, true :)

MataHati @ MH said...

pengacara lagi lawak king dari peserta..huhu

e-coli tu penyakit apa?

Mak Su said...

matahati, ya benar

Mak Su said...

mengenai e-coli: boleh menyebabkan keracunan makanan yang serius pada manusia, dgn mencegah pembentukan bakteria patogen dalam usus.

tetapi E. coli tidak selalu terbatas pada usus, dan kemampuan mereka untuk bertahan hidup untuk jangka masa yang singkat di luar tubuh membuat mereka organisma penunjuk yang ideal untuk menguji sampel persekitaran untuk pencemaran najis [sumber: wikipedia]

shasha said...

sapa bole menang kali nih??

Tihara said...

org pn suka zizan..ske time dia ajuk fasha sanda

Mak Su said...

shasha, ntah ek, yg dpt tepukan gemuruh ada peluang ;P

tihara ;P

Silbiabigail said...

slalu makan megi kembang...

PinQib said...

sy tgk RL x rasa nak terhelak pun.. tah la.
x lawak langsunngg

GONG XI FATT CHOIII
•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*.¸.•*´¨`*•.¸¸.•*'
(\_(\ ...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*
(=' ;') •::::::::HAPPY RABBIT YEAR :::::::::::•
(,('')('')¤...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*

|Journey from HELL|
Sorry lama Tak SINGGAH.