Wednesday, February 9, 2011

Beradu tak kira tempat

Memang sangat menggugah kekukuhan tugu bila bersolat jemaah dengan dak w ni, boleh selepas kita angkat tabir, dia pergi cek tangan semua orang samada sudah kiam ataupun belum. Itu dah jadi satu hal, memang tergelaklah semua orang, kecuali pak imam.

Lepas tu dia siap beri peringatan kat semua orang, baca kuat-kuat, macam ayah baca. Bila tak da orang layan [or is it tengah menggigil hati tahan gelak?], dia pun diam, sambil solat sambil tengok tv, lepas tu ada pula cerita lebah kat tv, aku pun boleh hafal sebab dia jadik narrator!

Tup tup!dah lena dah? ish ish ish, baru rakaat ke 2.


solat pakai tudung tadika berbaju gaun separas lutut berwarna pink ;)

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

18 comments:

makdara TERdiva said...

alololo..letihla tu jadi supervisor org solat berjemaah :D

DrSinga said...

berbaju gaun .. nampak lengan tapi bertudung..
pesen biasa tu sekarang ...

Daddy Ziyyad said...

hehhee...semayang tahajud ke tu siap tertido tido...:p

PnConfused said...

kih3.. tomeyjaaaaa...

atty's said...

kepenatan w ..

shasha said...

wirid panjang sgt???hehe...

- GC - said...

haha. comelnya. kalo sy, konfem gelakkkk dan gelakkkk.. x jd nk jemaah skli.

~ yus ~ said...

hehe..sampai tertidur dia. Ada mcam Alia anak saya juga, kadang2 solat tertidur..huhu

zue said...

mmg x boleh nak sembhyg klu anak2 nengok kita..tahan2 ketawa pun boleh trgelak juga..

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

penat sangat la tue....hik.

azzey said...

Alahai...at least kita dh bagi dia basic yg sepatutnya....

Cik Pah said...

penat gi sekolah lah tuh sampai tertido camtuh skali..

bagus dari kecik diamalkan solat berjemaah..

kakpah said...

sabau je la

nabilah_2908 said...

hehehe..W Si penceria suasana.... ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
APA KATA SURVEY

Ila said...

hehwhw...mesti tak thn nk gelak kan...

Shukri Mohd Ali said...

comel, comel...hehe...

Mak Su said...

mmg le sembahyang ngan bebudak ni menggugat, sy suka solat dlm bilik sambil kunci pintu tp sekali-ekala mesti nak tunjukkan teladan gaks kan.. kena prepare iman konkrit ;p

Redbloodsnow said...

alololo...sejuk perut tgk dia gitu