Thursday, February 24, 2011

Belated, gambar-gambar Putrajaya lagi

semua orang! tutup muka!



cantik banget


dah merajuk dah sekoq tu, cepat pujuk cepat pujuk

hhmmmm, penatlah, mana kedai jual cendol ni?

bawak diri di pintu gerbang ;D

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

23 comments:

Natalia said...

wah jalan2 putaqjaya..tak bitau lau tak ley jalan sesama hehe

Zie said...

hahah..patung panda tu kan Mak Su, mcm housemate saya punya..kemana-mana dia pegi dia bawak Mak Su..mcm anak Mak Su tu la..5 tahun saya kenal n kawan ngan housemate saya tu, sampai laaaa nii pon masih ada lagi panda dia tu..hehehe

MOKCIK AZWA said...

Rajinnya berjalan2 ke putrajaya..awat tak habaq, kalau tak bleh jumpa2an hehehe

Mr feckry said...

gua hari2 lalu

shasha said...

panda ada di mana2....heheheh

♥ manje ♥ said...

cantik arca putih tu... =) ~

luckylizan said...

maksuuuuu..... baru jumpa blog maksu ni, selamat berkenalan ya.... awat tutup2 muka tu...hihi..

Daddy Ziyyad said...

jauh tercampak patung panda tu kan...

Cik Pah said...

oh..pesyen baru skang nih.. amik gambar tutup muka.. boleh terai nnt

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

kina nak try jugOk la nanti. hihihihi

h4ni3 said...

comelnya anak panda tu

Tihara said...

sian panda jd mangsa..kalo tkmo bg kat k.tiha la W

Kakzakie said...

Masa marah dicampak tapi dalam hati sayang.... auntie tahu w sayang panda tu.....

atty's said...

amboi semuanya pemalu ,,snap gambar tutup muka

wahida said...

napa merajuk tu?

Kaseh said...

kaseh yg dkt ni pun tak abeh tawaf putrajaya..haishh

zino said...

macam pernah ambik gambar di pot yg sama hehe

mamawana said...

Salam ceria....

Ila said...

pernah sekali je gi putrajaya..itupun sesat bangat..hehe

Izariza said...

comel betul gambar yang anak beranak duk tutup mata tu :D sape pengarah rakaman tu gamaknya ye hehe

faridmw said...

salam... napa merajuk tu... sian2...

- GC - said...

comel je amek gambar tutup muka. haha

Mak Su said...

terima kasih semua, masyalllah.... masih sudi berbual2 dengan saya di blog ni biarpun saya sudah kurang melompat2 blog, dan terima kasih kepada kenalan2 baru... alahmdulillah.... ni buatkan saya bersemangat semula, tapi sayang, saya ni susah nak connect ke ternet sebenarnya, tu sebab susah nak hapdet blog dah... huhuhu

oh ya, panda tu dah ada nama, PONDA :)

buruk kan namanya, hahaha