Tuesday, February 1, 2011

Aduhai barang-barangan

Di atas adalah hadiah farewell dari seorang office mate. Bila bawa balik ke rumah, kena simpan elok-elok.... sebab:

dak w dah sedekah 1 souvenir yang aku dapat ke kawan dia, budak kecik yang suka gigit orang tu, si nana vampire kenit tu [macam dalam cerita 3 abdul pulak dah, zakat, zakat, ambillah, ambillah .... ;p]

aku temui kalkulator saintifik kepunyaan si kakak di dalam beg sekolah dak w, w kata dia "nak pakai keleter, keleter"

cikgu w komplen kata w asik tak ada kelengkapan alat tulis [yang memang pun aku sedari], padahal alatan tulis dia dah termasuk 3 kali beli dah, dan ini baru berapa haribulan tahun 2011? baru masuk februari, kan.....

oohhh.... bahaya, habislah barang-barangan.

Terima kasih ati, akak suka sangat ngan gift ni...... :D
of course, you have a special place in my heart coz we alwayz respect each other and treat each other nicely :)

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

14 comments:

Kaseh said...

haha anak buah kaseh pun sama..ntah baper kali refill ntah stationery dia..geram jek.. anyway lawoo itu clutch. harus simpan elok2... ngeee

Mak Su said...

kaseh ;)

pak long said...

salam..
memang cun adiah tu sis

Mak Su said...

pak long , bener :)

suri solehah said...

salam..hehe..baik nya hati dak w tu..tapi bab alat tulis ni budak2 selalu cam tu kan..kejap je pensel habi hilang pemadam..macam2.

PnConfused said...

bergaya sakan maksuuuuuuuu...



ai lap yu jugeklahhhh.... ermm, ada adiah x?? kih3...

Kakzakie said...

Dulu kan kakak dah kata pensil hilang dah perkara biasa budak tadika ni. Satu cara sebelum ke sekolah bawakan satu aje. Balik cek hilang ganti lagi satu je....
Itulah ulang-ulang sampai dia tahu sayang barang sendiri...

p/s: atau w kut mamanya yg pemurah.

Deqna said...

sama ada alatulis dia kasi kat kawan2 dia atau kawan2 dia yg amik alatulis dia.. hehe budak2 kan..

Mak Su said...

;)

thanks for stopping by suri solehah, pn confused, kakzakie, deqna

semalam w balik dari umah kwn dia kat flat ni dan bawak balik kaler dia, dia tertinggal kaler dia kat umah kwn dia. seb bek mak orang tu simpankan ;D

[-suziey-] said...

hahhahah lawak la baby W..ekkek:D abis sume disedekah yek..haaha:p cantik purse tu :)

cantik layout baru maksu..lebih ceria :)

a r y a t i said...

aduhaii akak..luluh jantung ni bace posting akak hari2 terakhir di kapal selam EH pe mrepek nih..

banyak jalan (anyway) akak tekker hokay. biar cukup makan. cukup kawan yg baik2. cukup mantap...hope akak selalu hepi di tempat baru nanti.

akan selalu hingat akak..
(sebab HATI akak baek sesangat)

cikceriacorner said...

besstnye dpt adiah maksu..

baby w ni bestla..hehhe

Cik Pah said...

pemurah rupenya dak w nih.. macam mak dia kan..

Mak Su said...

suziey, hehehe, thanks sbb suka ngan layout maksu :)

ati, hahaha, udah operate hati akak ker? will make sure i keep in touch with u :)

cikceria, cik pah ;)