Monday, January 31, 2011

Saya untuk disewa

sewa untuk membantu dalam hal-ehwal blogging ataupun writings

jum tengok di sini.

Juga jum lihat di tab Projek saya kat atas nun... :)

Anda mencari-cari sabun susu beras tradisional handmade?

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

7 comments:

Dinda Iva said...

wah,.....apsallah saya lambat tau..kalau tak xperlu berpeluh ketiak kot..hehehehe...teruskan usaha maksu...chaiyookkk

miloais said...

tajuk buat saspen jahhhh!
ekekeekek

Mak Su said...

dinda iva, miloais, saja jer cari duit tambahan :)

Daddy Ziyyad said...

Saya respek betul lah kat orang mcm Maksu ni..otak bisnes..ligat berfikir..hihh..

OK lah..nanti kalau ada benda yg nak dijual online, saya sewa lah site tu yer...berapa sewanya..:P

LiNda said...

besh .. makin meriah blog ini .

- GC - said...

wah2 maksu..kencang ar income maksu.. hihi

Mak Su said...

daddy, rm5 jer

linda, :)

Dear GC, errr, ekceli, kalu maksu berusaha keras, maknanya income maksu adalah ditahap more to menghampiri sifar :(