Wednesday, January 5, 2011

Saya ingin menonton filem Faster!

Selepas 10 tahun dalam penjara, Driver mempunyai satu matlamat utama sahaja - membalas dendam untuk kematian saudaranya dalam rompakan bank yang tidak sempurna lalu menyebabkan dia dipenjara. Kini bebas, dia memulakan misinya - dikejari oleh seorang veteran polis yang akan bersara dan seorang lagi pembunuh upahan. Bermulalah cerita misteri ini dengan penemuan butiran-butiran baru yang berkait rapat dengan pembunuhan saudaranya, menyebabkan matlamat akhirnya mungkin tidak lengkap......"



p/s: Jomlah kita blogger ManggaAd ramai-ramai menyertai peraduan yang "MUDAH" ini.

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

9 comments:

Tihara said...

cam syiokk je kan

lupekanje said...

okeh...saper nak blanjer acik tgk citer nih...hehhe?

ckLah@xiiinam said...

Selamat menonton ya Maksu...

kella said...

saya mahu tonton jugak maksu!!

review nanti ya

Dinas Aldi said...

ehhh macam best ja. teruja jugak tengok lengan Dwayne Johnson yg berketul2 tu, kahkahkah!

Shukri Mohd Ali said...

wow...cam best je ;D

zino said...

nak tengok juga hehe

Mak Su said...

tihara, hero encem macho :)

lupekanje, hi hi hi... ;p

tq cklah

kella :)

dinas aldi, itulah tu

shukri, abg zino :)

HEMY said...

boleh ek ada mangga ad dengan nuffnanf satu blog??