Monday, January 17, 2011

Miniature

Aku perasanlah, naget mekdi, keropok, kerepek - sudah jadi miniature sekarang ni, biarpun harga tetap sama.

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

12 comments:

makdara TERdiva said...

lama2 jadi barang antik..beli utk ditengok jer....hoho!

Tie said...

Kuih-kuih pun makin kecik la maksu. Harga bukan main mahal. Berapa kali ganda nak untung laa....

aNIe said...

Maksu...karipap sekali masuk mulut dah 30sen...adoyaii!!

~aSFaLiZa~ said...

nk belanja org makan pun takut skrg

Tihara said...

tempe juge..semua mahai2..

Shukri Mohd Ali said...

harga naik barang kecil. lalalala~

zino said...

tak lama lagi org semua jadi kenit2 je sebab tak cukup makan hehe

fa10 said...

miniature tu lg cute drpd yg besar kan? heheh..

Kakzakie said...

kenaikan harga melampau-lampau, yg besar jadi kecik, yg kecil tinggal setoet. lama-lama tak ada lagi....

Mak Su said...

hahahahha, mdt, tie, k.anie, asfaliza, tihara, shukri, abg zino, fa10, k.zakie - tak tahn nak tergelak... tapi iya ler, either rega naik ataupun rega tak da ubah - tapi kuih/produk jadik miniature. lelama kita semua leh belakon dalam gulliver, kan....

Uncle Lee said...

Hi Mak Su, thats a cute car! We don't have Renault here.
Can't sell. Don't know why.
I have heard from relatives and friends about the high prices where you are.
Why they keep going up?
The government should do something about it.
You keep well, Have a great week,
Lee.

shasha said...

harga barang naik..gaji tak gak naik2...