Tuesday, January 18, 2011

Maaf

Saya minta maaf kat semua rakan bloggers tak kira lelaki mahupun perempuan awek manis atau abang hensem, saya kurang berziarah lately, sibuk, dan sedang mengusahakan blog seorang rakan sebagaimana saya pernah beritahu dulu, sibuk (dua kali mentioned dah) dan sedih.

Satu purnama itu sekejap tapi amat jauh terasa. Menunggu satu purnama, bagai mengira bulu ketiak. Oops!

p/s: saya akan cuba cari masa untuk berBW, betui, janji, saya angkat 2 jari sambil bertabik hormat {sumpah pandu puteri}

10 comments:

kakpah said...

salam. Ye la maksu. Kerja kita ni bukan nak ngadap lappy je. Kadang2 kalau ada masa terluang pun tak dapat nak terjah semua kawan. Ada gak yang tercicir. Nak buat camno kan..

Tie said...

Ekekekeke.....

Tak sangka maksu ada simpan bulu ketiak!!

Err.... jangan kecik ati, maksu ooii... kita dah lama tak bergurau...

Anitadahahs said...

Tak apa Mak Su..
Pelan-pelan buat kerja tu. Biasalah kadang sibuk memang tak ada masa nak update. TC ye ;)

Akeji Hiroshi (formerly known as Mr. Ajai) said...

saya mewakili geng2 abang hensem, menerima kemaafan maksu seadanya.

lagipun... lagipun... blog sendiri pun dah bersawang kejadahnya pulak nak marah kat maksu kalo maksu tak singgah ye dak? keh keh.

fa*atip said...

i x de bulu ketiak...kihkihkihkih...

Mak Su said...

tq kakpah, anitadahs: slowly mmg insyallah saya redah gaks

tie, bulu ketiak saya tu built in, oops!

alahai mr ajai, wakil abang hensem dah cakap macam tu, lega skit rasa di hati ;)

faatip, err, mintak tips, oops!

Alimaz-Kembara Terasing said...

heheheh maksu.... tak elok simpan bulu ketiak... kita nikan wanita....ekekekekek

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Saya pun jarang ke sini...

maaf jugak ya..

kak ina kl (1) said...

utamakan yang penting..berblog ni bila ada waktu lapang.

ooo anak kamu pun minat cerita korea gak ek..dulu tak suka..tapi bila anak ashik buka ajer..terus jatuh cinta

atty's said...

Takpe maksu.saya pun kalo bz , tak dpt nak ziarah kawan2 blog.