Wednesday, January 26, 2011

Lari

Aku melarikan diri kerana tak sanggup lagi? Tak... aku cuma melangkahkan kaki, lebih jauh, lebih jauh lagi.

Sila sesiapa yang suka, memfitnah saya ikut sesuka hati, tambah saja perisa-perisa yang anda gemari, kerana memfitnah ni adalah suatu keseronokan hakiki, sejak azali.

Dan ketawa giggle giggle bila-bila anda suka, dan marahlah melentinglah bila terkena pada batang hidung sendiri

HAR HAR HAR
HAR HAR HAR
HAR HAR HAR

yang penting aku... akan berlalu pergi.

Jum ke kedai :D

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

20 comments:

sayangsayangibu said...

mak su biarkan si luncai dengan labu labunya....

ejaMaria said...

jom gi makan... sarapan... :)

HEMY said...

awal mak su bangun..hehehhe

luahfikiran said...

SALAM,
MEREKA TU BUKAN TAK TAHU, BUAT FITNAH TU KAN DOSA BESAR ! MAKSU, JANGAN LAYAN DAN JANGAN BERTINDAK BALAS SECARA NEGATIF.

aliaaroslan said...

jom pegi window shopping

starsyeea said...

tahniah! maksu hebat sebab ramai orang dengki...tahniah lagi! maksu dapat pahala free...tahniah lagi dan lagi! sebab maksu sabar dan berani...

keep it up :)

Kakzakie said...

Salam mak su,

Nanti bila tergigit lidah baru padan muka dia... Mak su jangan lari hanya kerananya. Kalau lari nak ke tempat lebih baik ok....

cikceriacorner said...

berlari best mak su..kuau peluh..heheh..jom kite berlari g sarapan..lapau ni mak su...heheh

gismo82 said...

berlari-lari anak ke mak su?

miloais said...

abaikan manusia yg busuk hati suka memfitnah neh....
lagi kita layan... lagi galak dia memfitnah....!

KAKTINY said...

GO MAKSU GO!!..

Pedulikan omongan manusia..
lakukan anjakan paradigma diri.. hidup mesti diteruskan.. segala aturan adalah dari Allah. jalan yg dipilih adalah jalan ibadah untuk-Nya.. percaya dan yakin, segala ketentuan Allah adalah utk hamba-hamba-Nya berfikir, berusaha dan bertakwa..

semoga maksu terus success.. Ameen.

Mak Su said...

sayang2ibu, iya

eja, silakan :)

gismo82, berlari2 mak-mak, hahaha

Dato LF, terima kasih mengingatkan saya

alia, hahaha, u pegi dulu

star, kih kih kih, hervatkah ;)

Uncle Lee said...

Hi Mak Su, you just stay easy, jangan stress ke tension. Minum teh ice ke ayer kelapa....
Have a nice day.
Lee.

shasha said...

dah macam wabak dah sekarang perangai2 macam tu kan mak su...

PnConfused said...

errrr... nak pi kedai mana maksu???

Kniedaz said...

ala..maksu..let it be je..jom g kedai beli ikan..

Zabs said...

Salam Maksu,

Biarkan Si Luncai terjun dengan labu2nya. Have a good week.

kella said...

maksu, senyum senyum je selalu maksu..
terapi minda dan emosi.. :)

semoga maksu segar segar selalu..

achik said...

daripada melayan orang2 camtu, lebih baik berlalu pergi maksu..

moga baik2..

Noraini said...

maksu,blog maksu berwajah baru ke? Cantik! Eh, buleh ke komen mcm ni..tak masuk dlm tajuk pulak!