Sunday, January 16, 2011

Kemaskan rambut

Baru tambah: terima kasih kepada ferra ferro kerana sudi follow ceritakosong ini :)

Rambut dak w kena gunting.

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

13 comments:

lupekanje said...

Pak Su tukang gunting eh ? Wah3x..boley bukak kodai gunting nnt nih.

Tihara said...

ganaz nye tukang gunting tu hehe :)

kakngah said...

nampak muka dak w menahan sengsara
kehkehkeh.....

PinQib said...

comel nyer baby W. heh
\nasib maksu x gune tempurung :P

|SYOK sendiri|Siapa RAGAD WALEED AL KURDI? |

♥ manje ♥ said...

salam maksu

hehe cutenya w... (^_^) ~

ckLah@xiiinam said...

Berapa Paksu caj untuk satu kepala?

:D

Zareda Norman said...

amboi sampai terteleng baby w dikerjakan dek pak su.. ehheh

Dinas Aldi said...

sampai herot pipi dibuatnya, kehkehkeh

Mak Su said...

tq acik lupekanje, tihara, k.ngah, adik pinqib, manje, cklah, zar, dinas aldi - hahaha, saya tgk pun tak tahan gelak tgk muka dia macam sengsara time kena gunting rambut tu. kitorang mmg gunting rambut budak2 sendiri time dorang kecik2, bila dah besar jer baru bawak ke kedai gunting. cajnya tak mahal, lepas gunting rambut, kena kemas pula ;)

kak Erna said...

sian dak W..sampai pejam2 mata dia..

ferra ferro said...

hahaha .. muka pasrah je kne gunting rambut ..

sama-sama maksu ! =D

shasha said...

dah sekolah senang rambut pendek ek...

Mak Su said...

k.erna, ferra, shasha :D

ferra: will find time to visit yours, insyallah