Friday, January 14, 2011

Keindahan fauna (wall sticker)

Rama-rama merupakan suatu objek yang biasa menjadi pilihan ketika di kelas lukisan, kini tidak lagi perlu waktu kelas lukisan, rama-rama boleh dilihat di dinding dapur, di dinding ruang tamu, di tingkap berterbangan bebas menceriakan suasana.Bagi peminat kucing, hiasilah dinding anda dengan kecomelan mereka, permata di hati.
Jangan terkejut, ini merupakan suatu saingan kepada para pemelihara burung, ia juga boleh memberikan suatu elemen seni yang menyegarkan di dinding rumah.
Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

8 comments:

Cikgooden said...

lawa..dapat idea utk bilik anak dara aku, maksu wooo..tq

PinQib said...

wah. maksu ni da macam eric wong jer. eh. betoi ke nama tu?
tp apa3 pun rama rama memamng cantekkk

Akhirnya. Confession| Untuk orang SINGLE|

Izariza said...

kalau pindah rumah baru teringin juga nak menghias dinding kamar dengan sticker yang cantik2 ni ...

Mak Su said...

cikgooden, apa lagi cikgoo, order ler ;)

pinqib, hehehe, maksu mmg suka banget kpd interior design

izariza, contact me buy-buy many-mny :)

Tihara said...

cantik juge..

zino said...

ada nampak kat rumah angah hari tu.. gambar burung utk qaisara hehe...cantik juga..

Mak Su said...

tihara, abg zino - a'ah, betoi, mmg cantik

Heri Purnomo said...

keren gan , jadi lebih hidup dindingnya

Apartemen High Point Siwalankerto