Monday, January 24, 2011

Kanibalisme

Terimakasih buat citarasa rinduan, kerana sudi mengfollow :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

W buka album gambar-gambar lama dan marah, "asik pergi jalan tak pernah bawa w, kenapa mak dengan ayah selalu tinggalkan w, mak dan ayah tak sayang w ya?"

Bukanlah, w belum lahir masa tu, kataku.

belum lahir tu apa maksudnya?, w kehairanan

maksudnya w masa tu kecil sangat, mak simpan w dalam perut, jawabku cuba menerangkan

mak simpan w dalam perut? mak makan w ya?

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

11 comments:

Tie said...

Uwaaaaa.........

Boleh ke terfikir dia gitu, kah kah..!!

ateekaamer said...

kadang2 pening ye nak jawab soalan budak2 ni. haiyohh tapi kena jawab gak, huhu

kakngah said...

huhuhu!!
soklan mencabar minda tu..

atty's said...

ekekekeke..lepas tu apa maksu jawab..?

Mak Su said...

tie, hahaha, kelakar kan

ateekameer, itulah tu

k.ngah ;)

atty, saya kata ler, bukan makan, tapi simpan jer kat dalam perut sbb w kecik sgt, nak tunggu w besar sikit baru boleh keluarkan ;p

Kakzakie said...

nak bagi jawapan yg lebih specifik. w dah cerdik dan menilai kelogikan sesuatu yg baru dipelajari.

shasha said...

belum bercambah lagi?? ok tak kalo jawab gitu...ahahahah

wahida said...

hahahha....lawak giler...x terjawab ngan soalan budak2 sekarang...

ferra ferro said...

comel je budak w tu . susahkan nak explain dekat si kecik . hihiuihhi =D

Cik Pah said...

soalan yg telus tuh maksu..jawab jangan tak jawab

Pala Maldini said...

"like"

hahahaha...