Wednesday, January 5, 2011

Istiharkan PERANG

ke atas keinginan nak minum cendol yang disajikan dengan cendol handmade homemade, di tepi jalan yang penuh dengan habuk debu panas matahari kereta motorsikal, dengan santan yang marvellous sedap pekat berlemak disertakan dengan gula melaka yang telah dicairkan yang mak aaiiiii sedap tak ingat... kerana harganya sudah pun dinaikkan ke RM1.20

p/s: terima kasih mama zara, kerana sudi follow blog ini :D



Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

12 comments:

Cik Pah said...

yer ker ? sebelum nih harganye berapa ? tak tau sgt pasal harga ..hehehhe

NONIE ROSSI AZIZ said...

fuhhh dah pekena cendol :D

artisticklytouch said...

harga cendol pun naik dah ke?

julietchun said...

santan naik :P

makdara TERdiva said...

semua barang naik memang tak berbaloi2 kalau gaji naik ciput...huhu!

Oasis said...

mak su kn pi melaka. Cendol kat sana mmg terbaik!

Mak Su said...

cik pah, singgit jer...tup2 kena 1.20, nasib baik ai ada bawak syiling, kalau tak kira hutang ler

nonie, iya ler, coca panas ;)

art, a'ah

julietchun.. santan pun naik rega dah?

mdt, saya tak dapat kenaikan gaji pun.... :(

oasis, adoi, jauhnya... hi hi hi

kak Erna said...

mak su..tak dapat nak isitihar..dah kegemaran...he he..

Yunus Badawi said...

Kat sini dah lama RM1.50 huhuhu

Melur Jelita said...

Berapa lama boleh perang tu? he he

Tihara said...

sbb santan naik rege la ni kan maksu..sekilo rm10

shasha said...

santan naik harga tu sbb cendol jadi mahal??