Thursday, January 27, 2011

Mari ambil kesempatan

Harga promosi atau juga saya sebutkan sebelum ini sebagai harga runtuh hanyalah sehingga 31 jan, 3pm sahaja. Mari ambil kesempatan dari harga runtuh ini :)

Dulu saya pernah nyatakan bahawa harga yang ditawarkan untuk hanger tudung 28 gelung ini adalah RM25 untuk satu dan RM22 untuk 5 pieces, kan?

Sekarang, HARGA sudah RUNTUH! yeaaaa! Okey, harga terbaru adalah:

Untuk 1 pieces hanger tudung 28 gelung, harga baru adalah RM17. Terbaik!

Kalau nak order, sila tinggalkan pesanan di kotak komen ataupun emel saya di ceritakosong@gmail.com.

Jangan lupa, wall stickers untuk bilik anak-anak :)

11 comments:

Suzi said...

salam mak su,
tak sedar pun maksu ada bisnes hehehe..
moga terus sukses!

makdara TERdiva said...

wow! memang runtuh harga ni... :)

SUZIE APAI said...

hrga terangkat...tp sy dh ade mak su..

Mak Su said...

tq suzi, mdt, suzie :)

kella said...

wah.. maksu.. bisnes baik sekarang ni... :) kita baru je dapat, makcik kasi.. takpe, agak dah penuh gelung tu, boleh kita oder ngan maksu! :)

Mak Su said...

tq kella :)

Citarasa Rinduan said...

salam..
ala...mak su, ayu baru beli semalam..
wawawa
mahal lah..RM 18...em..karang kalau dah penuh tudung2 tu nak order lah

Mak Su said...

citarasa rinduan, tak per, maybe next time ;)

sahromnasrudin said...

assalamualaikum maksu..lama tak singgah cini..semoga maksu dan keluarga sihat walafiat ya

Mak Su said...

waalaikumsalam sahromnasrudin, tq :)

gismo82 said...

Pelik hanger tudung ni..tak mcm hanger biasa...