Monday, January 24, 2011

Entahlah

hhhmmmm entahlah

??

entahlah.... ??

??

entahlah

??

?? entahlah

.... entahlah ??

hhhmmmm

entahlah..... ??

ya lah, aku ni semua tak betul, engkau saja yang baik terhormat mulia darah keturunan orang suci

entahlah.........

???

??

?


Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

10 comments:

miloais said...

maksu.... kenapa ni????
jangan meyong kan kepala
melayan kerenah orang yg tak tentu hala

dah.... gi basuh muka
ambik wuduk

♥ manje ♥ said...

biarlah dia maksu
biarlah dia dengan labu2nya...
tenang2 kan hati maksu ya ~

Masy said...

persyaitankan saje semua mende itu maksu... darah suci pun, kat akhirat nanti Allah letak level sama je..

~ yus ~ said...

kenapa ni maksu??

Sian maksu kalau hari2 mcm ni, boleh sakit jiwa ye maksu.

Takpe relax2 tenangkan fikiran ye maksu

azieazah said...

Entahla, nak komen pun tak pandai...:)

kakpah said...

hmm.. ntahlah maksu. tak dapek den nak nolong..
cantek rumah!!!

Cik Ina minat Do do Cheng said...

betul-betul pyjama.maksu layan diri sendiri, lebih baik dari layan org yg menyakitkan hati.

Cik Ina minat Do do Cheng said...

lupa plak salam ziarah, kerana sudi singgah.

shasha said...

sapa yg riak tu? meh sini saya sekehkan dia mak su....nak tak?

Mak Su said...

tq miloais, manje, masy, yus, kak azieazah, kakpah, cik ina (tq sudi juga singgah kat sini), shasha - orang tu jenis suka jaga tepi kain orang lain dalam tahap hyper , perangai dia nampaknya tak boleh dibendung lagik, hobi dia kutuk orang sebab tentunya dia rasa diri dia baik suci dan terhebat. bagi dia, org lain esp maksu adalah jahat. well.... entahlah. maksu tak sabar nak menjauhkan diri dari dia