Sunday, January 9, 2011

Cerita Kosong

Sahaja aku nak bercerita-cerita [macam baca niat pula, hahaha] yang My Special Mall sudah mula mendapat sales.

aku dah dapat dah duit buat blog review tempohari, so sekarang aku nak war-warkan, yang aku juga boleh buat blog review. as a new comer, fee adalah minimal, masih murah giteeww ;p

juga dapat 2 tiket wayang free dari ManggaAds untuk menonton Faster.... oh Dwayne Johnson........

dan bersempena gathering dengan kawan2 lama dari IPTA semalam, seorang member ni yang juga a successful business owner minta tolong aku untuk buatkan sales blogspotnya (later nak downloadkan gambar2)

terasa macam nak berlompat bintanglah, harap2 tak ada orang tengok, takut bumi bergegar... hahaha

Latest! Affordable handbag trendy, cute, sweet dari Korea

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

6 comments:

AiTotYati said...

salam mak su,

saje nak share, jgn buh iklan mangga ad dengan nuff sekali dlm blog ni. kalau mak su nak buh iklan mangga ad better buh kt blog lain. nanti status glitterati nuff akan ditarik balik. so nanti susah dpt BE.

Ai dah kena :D

Mak Su said...

ta ai... maksu mmg dah kena dah... tapi kita nak cari rezki tambahan, maksu x mampu nak buat another blog for nuff, another blog for mangga, jadi maksu dalam keadaan terdesak :(

itu yg maksu fikirkan ler, tq for sharing ur thot :)

fa10 said...

wah.. blog mak su dah berubah wajah...
mak su pilih la mana yg blh dpt lebih.. mangga ad ke nuff? saya tahu apa2, br sebulan pasang nuff

pB said...

Salam Maksu


lama tak singgah sini

Mak Su said...

fa10, ai jenis ngap jer ;p

pb, eh, salam, salam, tke care, jgn lasak2 ek, masih dlm pantang tu

shasha said...

caiyok mak su...go go go...