Thursday, December 16, 2010

Tudung Hijau Kad Jemputan Kahwin

Ingat tak yang aku menang contest ICT yang telah dianjurkan oleh enna banana, di entri ini menunjukkan w jadi modelnya, tapi kini, aku dah pakai sendiri dah :) Saja ja nak beritahu, hi hi hi. Ada satu lagi tudung warna biru belum try sendiri.

Aku juga nak beritahu yang aku dah terima kad jemputan kahwin dari
mak dara Terdiva mdt, yang kahwin tu adiknya. Kenduri di Perak.

TQ mdt, sudi jemput kita :)

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

15 comments:

Lia @ Norli (Mamarempit) said...

ijau...sy lom ada kale ijau....sy suka ijau taik lembu...hehee

- GC - said...

tak ada tudung ijau lagi. hehe.

Mak Su said...

Lia, ooohhh, pekat kaler nya tu

GC, mehler mendapatkan :)

cikceriacorner said...

sy suka kaler tudung tu..cantik..:)

~aSFaLiZa~ said...

cun la maksu

Rozita said...

oh..itu ke mak su :)

Cik Pah said...

saya pun tak pernah ada lagi tudung ijau.. kengkadang dh pegangc..tapi tak jadi nak beli.

wa kaljis said...

Minggu ni ramai tul org kawen kan.. Ahad ni saya kena gi Taiping attend kenduri kwn :)

Melur Jelita said...

Wahhh berseri - seri Mak Su. jelita gitu...

GDIZ said...

yup..hijau ni cantik maksu ;)

julietchun said...

buleh pakai gi kenduri kawen :P

Mak Su said...

cikceria, gdiz - sy pun suka, santek kalernya

asfaliza, oh, itu dah buat superimpose dah , hahaha

rozita, iya ler, kita ler

cik pah, terus grab

kaljis, tolong makankan utk saya ler :)

melur jelita adalah lebih jelita :)

julietchun, boleh ajer

kak Erna said...

mak su..warna hijau ni memang cantik mak su..manis je kena dengan mak su.

AngahSayang2314 said...

alamak mak su bole terima hehehehe

Mak Su said...

tq k.erna

apa tu angahsayang?