Wednesday, December 1, 2010

Sudah Test Pakai Sudah diTerima

Ingat tudung yang baru aku terima,
rujuk-entri-ini.

W menjadi modelnya, thanks enna banana :)

Ingat coklat home made dari
blog Zafira Nabilah?

Sudah juga diterima, perut aku jadi modelnya, oops!

Gambar dari sudut seribu tiga ratus tujuh puluh lima darjah celcius degree :-

Sangat teknikal, aku sendiri pun tak faham, meh lihat gambar dari atas.

TerIMA KAsIh :D

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

11 comments:

PuteriKureKure said...

wah2...murah rejeki maksu.

Choko said...

maksu nak gak chokolat tu...pas la kat saya skeeettt..

Mak Su said...

tq intan, amiinn

choko, alamak, dah telan

Lia @ Norli (Mamarempit) said...

lapar la plak tgk coklat

atty's said...

maksu nak ckit coklat..tu ..

kella said...

baru dapat ni! baru nak buat entri juga! masih ada coklat tu tak makan lagi! hehehe.. sayang pula! :p

Sharinginfoz said...

dah selamat semuanya ya

nabilah_2908 said...

senang hati tgk coklat tu tak cair...tahan tul homemade coklat ni kan.. :)

terima kasih kembali maksu...(^_^)


jom ke APA KATA HATI pulak,
BLOG KEMAS

Enna Banana said...

waahhh..comel gitu...^.^

yang pasal contest tuh, ha'ah kena like kat fb. uuuuuhu

Cik Pah said...

ater nape baby w muka masam jadi model.. cuba senyum sket..

PinQib said...

wah.. dap x maksu?? nk try gakk
Entry tangkap leleh. Must read!