Thursday, December 30, 2010

Maafkan Aku

Maafkan aku kawan
tidak ada apa yang istimewa
yang dapatku hadiahi kamu
sekadar ucapan maaf
dan sesalilah, ratapilah, hibailah
sebuah perkenalan yang tidak
bernilai ini

Maafkan aku, kerana tidak menjadi
seperti sebaiknya
untuk kamu

Lupakanlah aku.

(Dapatkan bookmark, jadual waktu & kad ucapan handkraf)


Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

9 comments:

T@sh Sch@ said...

maksu ..
aku juga mintak maaf .. kerana amat daif dalam persahabatan ini ..

Tihara said...

lirik lagu ke ni..
pape pun..nk mintak mahap jugak kat maksu..

Oasis said...

Marilah kita saling bermaafan.

nabilah_2908 said...

kenapa ni maksu...?

sama lah..nk minta maaf juga..kalau2 ada tersilap kata...tersilap cara.. ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
LAYAN HINDUSTAN

luahfikiran said...

SALAM,
TIDAK ADA INSAN YANG TERLEPAS DRPD MELAKUKAN DOSA. KITA SALING BERMAAFAN DAN MEMOHON KEAMPUNAN ALLAH SWT

kella said...

Maksu! kita pun nak minta maaf juga sebab lama tak jenguk maksu ni... baru je sempat berupdate blog... terima kasih maksu sebab sudi singgah blog kita masa ketiadaan.. :)

Mak Su said...

terima kasih semua. itu sajak, or enthlah, apa2 sajalah. permohonan maaf buat kawan-kawan yg mana sy x mampu nak bahagiakan mereka :(

azieazah said...

MAKSU, anda dimaafkan. Walau daku tak pernah tahu apa salahmu, lalu maafkan lah daku kerana tidak tahu tentang itu...

rieyana ynn said...

sajak yg best...meminta kemaafan bagus...memaafkan...lagi bagus...;d