Friday, December 24, 2010

Kumpulan wang simpanan pekerja

Tahun depan mulalah aku dikenakan potongan 11%, hari tu aku pilih 8%.

itu adalah pilihan [A].

ATAUPUN, tahun ini dan tahun 2009 aku pilih potongan epf 8%, dan tahun depan tak ada potongan langsung

itu adalah pilihan [B].

Hhhhmmmm, yang mana satukah pilihan hati aku agaknya? diluah mati mak ditelan mati bapak.

(dapatkan penanda buku dan jadual waktu istimewa, lain dari yang lain, istimewa, homemade, handkraf – tailor made boleh diuruskan)

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

11 comments:

Marina Monroe said...

Buat potongan Maximum. Itu yang saya buat masa berkerja dulu.

cikceriacorner said...

emmm..pilihan A maksu..hehehe..

Yunus Badawi said...

Pilihlah 11%. Bila dah 55 tahun esok harap ada banyak sikit simpanan.

Skrg saya takde potongan EPF sbb kerja sendiri huhuhu

- GC - said...

kenapa kena buat pilihan macam tu pulak? majikan yang suruh?

MOKCIK AZWA said...

Mokcik kena potong LHDN sajork...

pilih 8%...dpt duit tu skang..
pilih 11%...banyak la sikit bahagian kita dpat bila dah pencen esok...

nuraarin-life said...

saya pun pening juga maksu.. dah biasa dengan potongan 8%, tahun depan 11% balik.. budget kena lebih sikit lah

ana-kirana said...

11% ..biar duit tak da kat tgn lebih heheheh...

Mak Su said...

oh... maksu ingt nak jadik s/rumah alkisahnya ;)

sbb hati dah kecewa nak bekerja

PinQib said...

ammek la yang paling maxxxx

Cik Pah said...

better yg 11 % tuh maksu.. senang masa depan ..

shasha said...

A.. utk masa depan mak su