Wednesday, December 8, 2010

Konon nak window shopping

Baru-baru ni di dekat tempat cari makan ni ada peniaga-peniaga membuka booth jualan, tertarik melihat warna-warni pakaian dan pelbagai barangan, aku ke sana untuk melihat-lihat saja.

Selepas sampai, penyakit rambang mata pun diaktivatekan.... ;p



Getah-getah tu untuk si kakak, kakngah dan kaklang, cekak tu untuk w. Tapi yang hairan ngan anak aku ni, dari sorang, sorang... dari sorang, sorang. Beli apa pun mesti mereka nak pomenkan barang-barang dan nak operate supaya ia berubah rupa dari A ke B. Itu cekak tu, dak w dok berusaha nak pomenkan nak buang blink-blink, butterfly, batu-batu tu - supaya jadi boleng jer cekaknya. Nanti aku takut lepas dibolengkan, dia akan gunting cekak tu jadi cekodok pulak.... haduhhhhhhh, nilah malas nak window shopping.

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

11 comments:

PuteriKureKure said...

baby w tersangatla kreatif! hehe.

~ yus ~ said...

hehe..anak2 maksu kreatif sebenarnya.

Mak Su said...

intan, yus - semua dorang pun macam tu, dapat gen kreatif dari sapa ntah

nabilah_2908 said...

heheheh..biarkan jer kot W operate cekak tu... ;)


jom ke APA KATA HATI pulak,
DIY BLOG TEMPLATE

Cik Pah said...

adalah tuh yg dia tak berkenan..kene bawak anak anak lah kalau nak beli barang..suruh diorang pilih sendiri kan

julietchun said...

sayang butterfly tu cantik dibuang.

sekamar rindu said...

salam...

comelnya getah2 tu maksu..mesti anak2 maksu suka ni..:)

kakpah said...

wahaha.. tak dapek den nolong e..

shasha said...

baby w terlebih kreatif?

aliaaroslan said...

kretip terlebih

Pala Maldini said...

saya maish tertanya2. kenapa dinamakan "window shopping" ??