Saturday, December 18, 2010

Katanya, 'Dah Merdeka'

Si kakak dah habis periksa SPM, seronok sungguh dia, kat mana-mana dia cakap dia dah merdeka, dah merdeka, dah merdeka.

Aku respon, 'bukan merdeka, tapi menganggur namanya tu'

;p

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

10 comments:

kak Erna said...

mak su..biar deh lu mak su..nanti bila adik2 dah sekolah..dia boring dok sensorang tu..

Mr feckry said...

apo nak buat tu..?

ejaMaria said...

merdeka baca buku je tu... ;p

PinQib said...

ala maksu bg la dia cann. bhahah

Baby ROBOCOP | Kontest LAGI | Gaduh MANJA! |

ckLah@xiiinam said...

...merdeka kakak!

Ms.Lilies said...

wahhhh selamat sudah...
:)

UnGu VioLet said...

berehat seketika.. hilangkan stress exam lps.. :)

shasha said...

bukan merdeka...baru permulaan tuh..heheheh

Mak Su said...

:)), saja jer nak kasik dia saspen :)

kella said...

heheheh.. tanam anggur!