Friday, December 31, 2010

Kafan Kematian Balut Kehidupan

Aku mengakhiri entri terakhir pada tahun 2010 ini dengan sebuah sajakku yang telah disiarkan di majalah eSastera, edisi ke 10. Dengan gembira aku ingin berkongsi kegembiraan aku ini dengan anda semua, semoga ia akan menjadi pemangkin semangat agar aku terus berusaha dengan gigih esok esok dan keesokannya.




p/s: oh jangan ketawa bila melihat nama samaranku yang lucu yang tidak langsung menggambarkan diriku yang terlebih daging ni ;p

Buat penggemar-penggemar sastera, pengkritik-pengkritik sastera - saya budak tua baru baru belajar oleh itu mungkin hasilnya tidak seseni seperti hasil karya orang lain :)
Salam hormat :D
Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

9 comments:

Purpleheart said...

tahniah mak su..ok sangat la tu..dulu saya pun suka tulis sajak, da tua2 ni tulis kat blog aje la..pn ada kalanya malas juge..

ckLah@xiiinam said...

Hebat Maksu Jamilah yang ayu...

CikguZue said...

dah disirkan tu...tentulah cukup berseni...tahniah maksu yg jamilah(ayu).

luahfikiran said...

SALAM,
MENGANCAM NAMA SAMARAN TU. SELAMAT TAHUN BARU 2011. SEMOGA TAHUN2 MENDATANG INI DAPAT KITA ISIKAN DENGAN LEBIH BANYAK AMALAN2 KEBAIKAN

zino said...

semuga tahun 2011.. jamilah terus ayu dengan karya karya yg lebih hebat..

♥ manje ♥ said...

salam maksu

sedap nama ayu jamilah tu...hehe

suka ayat... "mimpi2 ku bernama impian"... impian selalunya bermula dari mimpi ~

chekdenoor said...

Salam,

Selamat Tahun Baru 2011.
Mudahan kita semua sentiasa dalam keberkatan ALLAH.

Mak Su said...

terimakasih semua sebab sudi membaca :)

Tihara said...

ayu jamilah..ayu nye nama mu :)