Saturday, December 11, 2010

Jom jadi follower Gadis Kampung

Berjalan shuffel-shuffel di sana sini, aku terserempak dengan blog Nukilan Gadis Kampung, maka sebagai orang kampung yang ori, aku memanglah suka. Masa tu aku sedang meloncat ke sana meloncat ke sini dan landed di blog abah izz langsung ternampak bloglist yang memuatkan url blog gadis kampung.

Aku apalagi teruslah terjah, kebetulan gadis kampung sedang buat contest bersempena dengan 1st anniversarynya pada 10.10.10 dan ingin mencari hingga 1010 orang followers. Memang tak tercapai dek akalku. Tapi doesnt matter, aku follow sebab tengok di blognya ada tutorial. Ilmu itu yang aku cari, kalau ada bonus seperti contest dengan hadiah bernilai RM101 yang disponsor oleh suaminya, adalah satu kelebihan, kan kan kan....

Sebagai follower baru, aku telah menjadi follower ke 594 [aku jalan di atas stage memakai bikini yang real kecik punyer konsep tak cukup kain tau; sambil pegang nombor 594 ;p yo yooo].

Back to the contest, di bawah ini adalah banner * CONTEST *,

dan peserta kena letak bannernya di sidebar juga.

Seterusnya kena tag 3 orang: aku suka-suki nak tag Yan, ejamaria, ~ asfaliza ~, [s][u][e][h][a][n][n], kinakoyu mama adam, anitadahs dan annfrendly.

Tarikh tutup adalah bila gadis kampung dah mencapai target followers mencecah angka 1010 ataupun pada 26.12.2010 whichever comes first. Andaikata ada yang berminat, join jer... aku ni bukan apa, ingin juga nak tag semua followers dan semua yang aku follow, tapi, gua seganlah beb, hik hik hik.

That's all, all the best, makan apa kita hari ni?

Lepas ni nak cerita tentang makan ler.... ;p

13 comments:

ze said...

salam maksu....

per kabar? ingat akak lg tak?

alaaa kita penah g dating kat asam pedas linda onn not very long time ago.... hehehe

rindulaaa kat member2 yg len....

Mak Su said...

zek ee em je - ze_mj, sesama makan kat linda onn asam pedas, ingt tak anak sy merajuk sbb tak dak lauk telur goreng dadar, hi hi hi. mestilah igt, pekaba? kat fb senyapp jer... masih kerja di tmpt yg sama ?

Uncle Lee said...

Hello Mak Su, I like the way you put this, "shuffel-shuffel...".
Bukan sashay ke lengang kankong? Ha ha.
Have a nice weekend, Mak Su, Lee.

nabilah_2908 said...

hahaha..kelakar la maksu ni..siap ber shuffle lagi..heheh...

good luck maksu...giatkan lagi aktiviti mempromosi blog gadis kampung ni... mana tau boleh menang.. :)

psst....mak su masak apa hari ni...? ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
MENJAWAB TAG DARI KELLA

faridmw said...

salam maksu...
jom2.. senoga maksu menang,,.. amin..

Mak Su said...

uncle lee, alah,i cannot lenggang, sebab i dah out of shape ;p

nabilah, biasak... arini masak kari sardin jer

tq faridmw :)

kak Erna said...

mak su..akak dah lama dah follow dia ni..

CikguZue said...

baru nak 'geledah' rumah dia...eheh...apepun thanks, bagitahu.

ze said...

maksu.... ingat sy rupanya.... sob sob terharu sy...

kat fb, alaaa rasa cam tak cukup tanganlaa hehehe

annfrendly said...

Salam..
maksu.. terima kasih kerana memilih ex jiran kg cheras baru sebagai rakan tag.. heheheheh...

hari ni jugak saye buat(semangatt..)
gudluck untuk maksu ya.. mudah2an maksu dapat RM101..
boleh belanje anak maksu makan sate.. :D yahooo

Mak Su said...

kak erna, eh, iya ker?

cikguzue :)

ze, mestilah ingat ;)

ann, he he he, tq, maksu sekadar mencuba nasib

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

as salam mak su...kina dtg amek tag. insyaallah nanti kina jOin yew..

Gadis Kampung said...

ai maksu...sihat?gk datang nk cari pemenang nie...