Friday, December 3, 2010

Imaginasi


nampak awan berimaginasi macam-macam...apa tu? love or genie on a mission?

gambar dekat:
:D

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.© 2010 Hakcipta Terpelihara.

13 comments:

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

mcm LOVE je maksu..kan?

T@sh Sch@ said...

macam bende biru dlm iklan susu yang tunjuk musclenyer tu ..

tasekM said...

itu adalah awan.




he he.


.

atty's said...

bentuk apa tu maksu

cikceriacorner said...

awan yang cantik..hehehe

Kakzakie said...

Salam Mak su,

Samapi ke awan mak su nampak. Betul-betul observer. Apa yang kakak nak kata, kalau pandang langit di atas jangan lupa rumput di bumi. He..he...

kakpah said...

err.. jin tengah tido?

iina said...

cam superman buncit tgh terbang jek ;)

Rozita said...

tak jelas ler mak su..mcm apa ek..

Insan Marhaen said...

kelawaq?

azieazah said...

Nampak macam Kambing Panggang nak cicah Air Asam...!

zino said...

kelabu je nampak.. hehe

Uncle Lee said...

Hello Mak Su, how come you tengok clouds? For a moment saya fikir you saw a UFO?
Disini very often just clear blue skies, even in Winter. And still can get sunburnt too....in Winter!

Have a pleasant weekend, Mak Su, Lee.