Saturday, December 11, 2010

I do not want to kill the time

Daripada buang-buang masa killing the time, lebih baik aku tenggelamkan diri aku dalam kesibukan alfabet, garisan, kotak, warna, mencari idea. Jum lihat hasil kerjatangan aku :)

Ini adalah untuk blog perniagaan yang aku buat baru-baru ini, button [bukan encik butang yang lahir tua mati muda tu, ya....] ;p



Ini aku yang punya.

Ini untuk member yang nak mengiklankan produk mereka di sini.

dan untuk yang ini, pelanggan meminta aku memikirkan perkataan-perkataan yang sesuai untuk promo perniagaan dia yang akan dimulakan sikit masa lagi berserta dengan membuat sebuah small banner untuk dia letakkan di fbnya.
Cuma ini jer yang ada untuk dikongsikan, ada yang dah terdeleted, sekadar melayan memori :)

Bermula secara tak sengaja, sekarang dah jatuh cinta... ada sesiapa nak contact? Murah saja, cuma RM5 ke RM10 saja ;)

:D

p/s: terima kasih pada izan_cute dan citahrudin atas kesudian follow blog maksu ni :)

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

8 comments:

atty's said...

tak maksu..memula sikit2 lelama jadik bukit.
selamat berhujung minggu

Kakzakie said...

Salam mak su,

Memang kreatif dan rajin la. Kakak rasa tak larat kalau ikut macam mak su nie....

Mak Su said...

tq atty
kak zakie, minat tetiba timbul, so saya layan jer, hi hi hi

kella said...

ohhh.. rupa rupanya ini kerja maksu ya! hehehhee.. oohhh maksu pandai uat kerja2 camni ruupanya... hohoho.. bagus la..
keep it up ya maksu, kita sokong maksu dari belakang, depan bawah dan atas! :D

Mak Su said...

kella, tq :)

- jinggo - said...

kabare..
wes ngobe

Mak Su said...

jinggo, sy tak paham, hahaha

Tihara said...

pandai la maksu ni ;)