Saturday, December 25, 2010

Contest Siapa Nak Buku "Buat Duit Dengan Blog"

Blogger Sharinginfoz mengadakan contest Siapa Nak Buku "Buat Duit Dengan Blog".
What a coincidence! Aku memang memerlukan ilmu-ilmu yang berkaitan dengan cara-cara membuat duit dengan blog, sebab selama ini, dah 20 tahun aku makan gaji, dan barulah sekarang aku mula bercadang nak berkecimpung dalam bisnes, online pula tu!

Kebelakangan ini aku tak gembira dengan kerjaya aku sebagai pemakan gaji, biarpun gaji aku adalah RM17 ribu lapan ratus 4 puluh 6 dan sen 7 puluh 9 sahaja, dengan epf aku sebanyak 12 peratus dan sekarang 8 peratus - aku tidak mendapat kebahagiaan dan kepuasan hati yang aku ingini, aku dilanda kecewa, oleh kerana itu, aku bertekad untuk berbisnes online. Aku sudah buat 1 blog khusus untuk menjual barangan, My Special Mall. Macam-macam barangan yang aku bercadang nak letak di sini sesuai dengan namanya My Special Mall.

Oleh itu, buku yang bakal dihadiahkan oleh sharinginfoz, memang sangat bertepatan dengan cita-cita aku ini untuk berjaya dalam dunia blog dan seantero waktu dengannya.

Jum lah kita meriahkan dan wish me luck! :D

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.© 2010 Hakcipta Terpelihara.

4 comments:

Sharinginfoz said...

thanks for joining

Uncle Lee said...

Hi Mak Su, saya makan gaji tiga puluh tahun, chuti pun jarang angkat....ha ha.
I wish you the best of luck and every good wishes to your akan datang, 'Sdn Bhd' business.
You nak a first class, da masak betul Marketing man, let me know. Ha ha ha.

Wishing you the very best of Seasons greetings, Lee.

Mak Su said...

tq sharinginfoz, uncle lee - hehehe, uncle lee adalah marketing man yang dah masak

PinQib said...

wah. gaji bulan3 ke tu maksu??