Thursday, December 9, 2010

Berada di rumah

salam hari khamis buat semua :D

aku sedang bercuti, menghabiskan cuti tahunan. dah cuti sejak semalam, esok kembali ke tempat cari makan, insyallah. tempat cari makan tu tak boleh ditinggalkan lama-lama, aku takut nanti jadi gempa bumi ker hapa ker atas sebab kegelabahan pekerja-pekerja, bukan apa pun, semua pakat-pakat tak reti, gempa bumilah jadinya. Lepas tu bila aku masuk-> sambut aku dengan amarah... kan... alah, like as usuallah. itu tak kena ini tak kena itu hilang ini hilang , kaedahnya cumaaaaa akuuuuu saja yang giler hebat nak mampus, tapi malangnya tak pula ada sesapa ingati aku di time memberikan bonus :(

di rumah dah basuh kain gebar dan karpet kecil. kain gebar tu sebab w tidur wet the bed, dia dah tak pakai lampin pakai buang dah, tapi sekali-sekala terjadi accident. nak masukkan gebar dalam mesin basuh tak boleh, sebab keupayaan mesin tu membasuh cuma tinggal 50 persen sahaja.

sekarang tengah tunggu matahari keluar, hujan sejak dari subuh tadi.

p/s: kalau di rumah, memang sukar nak buat blogwalking ataupun blogrunning - tak tahu kenapa.

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

9 comments:

PuteriKureKure said...

oohh...abiskan cuti tahun rupanya.

rehat la maksu ye. jgn pikir2 pasal esok. esok, esok punya citer ok.

h a n i e said...

kat sini ujan jek maksu. tak hujan..kabus tebal. matahari malu2 nak keluar..huhu

julietchun said...

apa agaknya w mimpi hingga terjadi eksiden kat gebar tu :D

- GC - said...

yelah, kalo kt umah biasanya sibuk je dgn kerja rumah, nak sapu lantai, nak mop lantai, nak kemas dapur. hihi.

Mr feckry said...

seronoknya habiskan cuti tahunan

rATu kEBaYA said...

selamat berehat... mak su saya kalau basuh gebar/cadar yg berat2 ni.. saya suka rendam semalaman dan pijak2 sampai air dah kotor tukar pijak lagi.. last sekali baru bilas bersih...

shasha said...

bestnya...cuti saya dah abis dah...tunggu la thn depan...heehehh

Kujie said...

suri rumah weekday le pulak maksu ni...

nabilah_2908 said...

biasa la bila kita tkde..baru la tercari2... ;)

sama la mcm sy..kalau kt rumah...mcm tk mau dh ngadap blog..hehe.. ;)