Wednesday, December 22, 2010

Baru lihat dah jatuh cinta

Terimakasih buat nur, sudi following blog ini :D

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Aku ni memanglah sedang mencari-cari bantuan dari segi pemakanan untuk masalah tubuh aku yang bersaiz XL / XXL ni..... tanpa dirancang, aku terlihat di wall FB seorang kawan sekolah dan ternampak iklan Litchin DeBella dan aku terus berminat.

Selepas bertanya dan surf di sana sini untuk mengenali lebih lanjut apakah Litchin De Bella ini, aku mengambil keputusan untuk bersamanya seterusnya meletakkan produk ini di dalam My Special Mall juga. Apasalahnya berkongsi kebaikan dengan yang lain.

Litchin De Bella ini mengandungi 2 komponen enzim dan fiber yang dibungkus secara berasingan tetapi kena diambil serentak, ikut jadul yang ditentukan.

Apa yang menambahkan 'cinta' adalah kerana baru-baru ini di TV, dalam sebuah rancangan kecantikan, kata pakar kesihatan itu, enzim membekalkan tenaga, membuatkan anda tidak berasa lapar, tetapi kena banyak minum air sekurang-kurangnya 2.5 liter atau 3 liter sehari. Menurut pengguna De Bella, memang mereka dinasihatkan untuk mengambil air dalam jumlah yang banyak, seelok-eloknya 5 liter sehari. Dengan penggunaan yang betul, anda boleh kehilangan berat badan dari 3 - 7 kg dalam masa 10 hari! wow!!

Tapi janganlah kita mengharapkan pada ia sahaja, kita buat juga senaman bersaing-saingan. Kan lebih bagus :)

Bukankah aku dok cerita aku bersenam, bersenam.... sayangnya berat badan tidak naik tidak turun. Memang aku tahu, tahap metabolisma aku sudah merendah diri, selain dari aku juga alami masalah tidak ada terasa nak buang air besar sejak sebulan lebih, buang air besar cuma sekali setiap 3 hari atau 4 hari. Pinggang ada, tapi perut buncit, hazab sangat tatkala mendengar ucapan tahniah dari orang yang penyayang caring society, "tahniah tahniah bila nak bersalin tahniah bila nak beranak".... hish.

Banyak lagi nak cerita, tapi cukuplah setakat ini dulu, sila lihat di My Special Mall untuk keterangan lanjut. Nak order, boleh saja tinggalkan mesej anda di ruangan komen atau emel kat saya di ceritakosong@gmail.com

:)

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

7 comments:

nabilah_2908 said...

maksu dah try...? nnti update la perkembangan terkini... ;)

kalau berkesan...mau juga try... :)

rieyana ynn said...

yana pun ngah diet...;d cayok..cayok../mashu..yana ada tag mashu...ahaks..jgn marah ya...;d

Pala Maldini said...

Good Luck Maksu.. semoga mendapat figure 36-28-36

:-)

Mr PenyuBiru said...

wah! maksu makin rancak berniaga. bagus bagus.. moga sukses ya

Cik Pah said...

maksu try dulu ek..

saya kan masih bf kan cik meen lagi..takut pulak nak mencuba

Mak Su said...

nabilah, i/syallah

yana, ok, i/syallh

pala maldini, hhahaha

mr penyu, tq, sy nak berenti kerja

cik pah, ooohh...

shasha said...

mak su...makan oat dan buat sit up satu hari 200 kali...