Thursday, November 11, 2010

Teruja melihat homemade chocolate

Perkhabaran terbaru yang ingin dikongsi ialah aku terpilih secara random sebagai penerima homemade coklat dari blog Apa kata hati:
zafiranabilah.

Thanks so much nabilah :D

Rasa seronok sangat, bagaikan sesuatu sedang beralih arah.

Buat pengetahuan semua, secara amnya, dengan sedih aku nak beritahu bahawa aku terasakan yang luck aku di tahun 2010 ni agak terumbang-ambing. Dengan beberapa giveaways ini, aku harap ia dapat memberikan aku semangat juang yang baru, pantang maut sebelum ajal! (dengan perginya (kematian) kakak yang paling rapat dengan aku, dengan luck di tempat kerja yang tak tentu hala, dengan cabaran-cabaran di rumah, dengan menjauhnya orang yang biasa berada dekat dan erat , dan lain-lain lagi, aku betul-betul rasa sangat down dan ingin pergi kepada arwah mak bapak aku - ingin saja aku mengaku kalah dan menerima tawas ketewasan).

Thanks again to
nabilah. Maksu memang suka homemade coklat :D

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

13 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salm mak su
makan sorang yek??

shasha said...

mana gambar homemade chocolate?

Anitadahahs said...

sedapnya coklat!!
nak sikit.. :)

kak Erna said...

insyaallah..yang terbaik akan menunggu mak su..

noorlara said...

yumyumyum sedap tu,

Maksu sayang,
Jgn mudah berputus asa, jgn mati sebelum ajal. Rasa down itu sebenarnye alarm yg membangunkan maksu dari terus dibuai rasa, hidup bukan untuk ari ni je

CuTeMiUt78 said...

maksu, nak cikit blh

Yunus Badawi said...

Salam mak su.

Small kindness that can go a long way.

CikguZue said...

salam maksu,
kebetulan saya pun tgh mengunyah coklat ni...tapi takla sebest yg homemade tu,kan...tahniah maksu.

fa10 said...

tahniah...
tuah manusia...

Zaitun said...

Jangan mudah putus asa.

Mana gambarnya?

SUZIE APAI said...

owh..dh berubah wajah yo mak su..penings skit aku nk carik n3 mak su celah manooooooo

Cik Pah said...

maksu akan bertambah luck jika berkongsin cookies tuh ngan saya ..takpun famous amous cookies pun boleh gak..

nabilah_2908 said...

tkpe la maksu...mungkin tahun depan bintang luck maksu akan lebih bersinar2 dari tahun ni.. :)

terima kasih kembali.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
CHEATING IN EXAMS