Thursday, November 18, 2010

Sudah terima gifts dari makdara TERdiva

Pada 15 november, aku terima satu envelope. Aku ni tak popular, jadi bila terima envelope rasa ketaq lutut tak tentu hala, tengok-tengok adalah dari makdara TERdiva, sempena oktoberian pink giveawaynya baru-baru ini.

TQ mdt! :D
Gambar diambil dari sudut lain, almaklumlah, orang tengah giler mengambil gambar, hahaha (ada tisu keronyok dan cermin di sana, nampak tak?), oops! syarat ambil gambar adalah kena clearkan sekitaran... hu hu hu

Terima kasih daun keladi, wahai mdt
Ada GA kabolah lagi.

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

6 comments:

Suzi said...

salam mak su,
selamat hari raya korban.
buat korban ke?

comey gift tu...tahniah maksu!

Insan Marhaen said...

selamat hari raya korban.

IM jarang-jarang dapat gift..

azieazah said...

Tahniah...! Best gak kan sekali sekala dapat hadiah kejutan gitu...

Mak Su said...

suzi, not yet :(

IM, saya pun jarang, sekali sekala dpt GA

azieazah, memang seronok :)

Anitadahahs said...

bestnya dapat gift!

Mak Su said...

anita :)