Thursday, November 4, 2010

Sibuk

Esok cuti, yea!!! Minggu ni kurang dapat berjalan-jalan disebabkan oleh projek terbaru aku, yang juga termasuk dalam perihal online job, iaitu mendesignkan blog untuk seorang kawan. Terima kasih sebab dia mempercayai aku yang novice ni. Insyallah aku akan buat sebaik mungkin yang aku terdaya.

Selepas itu nanti, insyallah dapat lompat-lompat ke serata dunia sesawang semula.

Aku masih juga menyusun atur blog niaga aku, My Special Mall

Banyak lagi benda-benda yang harus diperhalusi.

'ai loikkeeee'

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

8 comments:

Tihara said...

wahh maksu ade shopping mall, hebatt..nk g window shopping lah pasni

luahfikiran said...

SALAM,
NANTI NAK MINTA TOLONG REDESIGN BLOG LF SUPAYA NAMPAK LEBIH CERIA. BOLEH KAN ?

shasha said...

wah!! blog cerita kosong sudah semakin maju!!!!

Izariza said...

selamat menikmati cuti esok Mak Su .. tak beraya sama ke? hehe :)

Anitadahahs said...

selamt bercuti Mak Su!

Zaitun said...

Selamat beristirehat.

Mr PenyuBiru said...

good luck maksu! perjalanan jauh bermula dari langkah yg pertama.

Mak Su said...

tihara, hahaha, tq, lum byk barang

D.LF, saya suka gaks, tp saya novice , huhuhu

shasha, hrp bawa kemajuan utk maksu, kan

iza, idakler gitu

tq anita, kak zai, mr penyu