Tuesday, November 16, 2010

Percaturan kehidupan

aku memang tak pandai main catur
aku selalu kalah
samada aku dikalahkan
ataupun aku mengalah
aku memang tidak tahu banyak teknik permainannya


Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

12 comments:

shasha said...

opssss...kita serupa..pandai main dam aji je mak su...

kakngah said...

dam aji pun xtau main.
dam ular... terer!

MOKCIK AZWA said...

Catur tak tahu main...

mcm kenkawan gak...main dam boleh la

Ain said...

ain tau main dam ular jer, catur memang tak tau langsung...

aNIe said...

Akak pun tak pandai main catur... dam aji tau ler...

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

tak pandai jugak..huhu

tapi Along dah mintak Abahnya belikan..


Tunggu gaji kata abahnya..

Boleh belajar dari dia nanti..

Rozita said...

yes..sy pun tatau main catur
main dam pun selalu kalah

nabilah_2908 said...

sama lah kita Maksu...huhu... ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
MISS RED HILANG

gee ryder said...

apebende ni maksu? haha..
tp sya masa sek dulu pandai sgt main catur tp skg dh lupa ar

chekdenoor said...

Salam,

Waduh...blog maksu dah cantek...... dah make over ya..... jeles ni.....ukhussss

Pala Maldini said...

Aku suka catur.. tapi, susah nak cari orang untuk main sama (kecuali zaman sekolah2 dulu)

Paling best ialah Double chess.. juga speed chess

I like...

julietchun said...

tak reti bab kuda, raja, queen tu.