Tuesday, November 2, 2010

Penyu, Projek dan aku

Satu Penyu: Minggu lepas di sini ada projek menganak-angkatkan bayi penyu sebagai anak angkat anda, juga ada beberapa orang pelajar IPT datang membawa hasil kraf, produk untuk jualan untuk tujuan mengutip derma untuk penyu.

why? you don't believe it? believe me, yessss.......

Jadinya mereka tu datang dekat-dekat dan senyum-senyum dan aku pun belilah buku perjalanan bayi penyu ke laut. Selepas itu, mari kita bergambar :)

Errk? sapa tu yang paling rendah tu?
(sudahlah rendah, dipandang rendah pula, oops! he he he)

Dua Projek: Seterusnya, aku sudah pun mendapatkan laptop 2ndhand dan telah dirasmikan oleh baby w.

Tengoklah tu..... ada bakat sungguh! Semoga menjadi seorang anak yang solehah yang berjaya di dunia dan di akhirat, amiinnn

:D Gambar di atas ni lakonan tau, atas permintaan w sendiri, eh wah...gaya bizi.

Tiga Aku: Aku akan cuba sedaya-upaya meneruskan niat aku untuk mengembangkan My Special Mall ke tahap yang lebih tinggi, iaitu lebih tinggi dari gunung himalaya.

errr... is that like too high to achieve?

Jadi dikesempatan ini aku nak mengwar-warkan kepada sesiapa yang berminat nak menghubungi aku, boleh emel ke ceritakosong@gmail.com, insyallah akan diperiksa inboxnya hari-hari, untuk tujuan booking ruangan iklan atau berkenalan oops!.


Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

15 comments:

Kanda Jebat & Iva Saionji said...

maksu...ade niat nak tempek iklan kat situ..tapi masih dalam proses..nanti dah komfom leh ar kita berurusniaga yeah..hehehe...

Mak Su said...

yea yea! thank you Iva :)

anymz said...

waah,nnt leh war2kan kuih muih akak kek sini pulak kan.?insyaALLah,masih dlm perancangan..

Mak Su said...

akak... op course :)

azieazah said...

Segalanya di ujung jari anda....

Semoga berjaya dengan usaha.

Insan Marhaen said...

untung anak anak sekarang. semuanya emak ayah belikan. IM dulu, semuanya kena cari sendiri...

hatta nak main pistol pun kena buat dari papan...

en_me said...

rajinnyer berlaku tewww.. ehehe

beautiful_rose said...

wah..baby penyu sangat comel suka tgk.

saya bela sepasang kura2 yang semakin membesar dan nakal =)

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

salam kenal maksu...

wahh kecik2 dah main laptop..
sama mcm anak buah yanie

hehehhe

atty's said...

semoga makusu berjaya dengan apa yg dicita-citakan ..amin..

achik said...

ingatkan ada kena mengena ngan penyubiru.. ;p

Cik Pah said...

esok lusa ada lah kluar satu entry coretan baby w pulak yer..hehe

Zaitun said...

Budak2 sekarang dah bijak pandai tak macam masa kak Zai kecik2 dulu main anak patung yang dibuat sendiri.

shasha said...

wahhh!! blogger tegar dah ada laptop kat umah...yeay!!

PinQib said...

hehe.. moga w can be just like her mother, bloger hebawt