Wednesday, November 24, 2010

Nak merancang berdasarkan jadualwaktu

Sekarang dah penghujung november, lepas ni kita berdisember. Kelak kita berjanuari, insyallah jika ada umur di badan lagi.

Cuti aku ni kalau tak digunakan akan jadi abu. Cuti ada lagi 8 hari atau 7 hari kot. Hhhmm, 7 hari ni, sebab baru ambil EL minggu lepas sehari.

Kakak kata semalam dah selesai kertas BM dan Seni Visual.
Hari ini adalah BI.
Esok adalah Sejarah.
Isnin minggu depanlah kertas matematik, dan juga ada ICT.
Pendidikan Islam pula pada 30 november.
Lepas tu rehat, 2 disember ada sains.
Lepas tu tunggu 8 disember pula, ada kertas perdagangan, dan
9 disember ada sastera Inggeris (wow? macam Macbeth, Shakespeare, Van Gogh)
Ujung-ujung 13 disember ada seni halus. Aik? 2 kali. Oh, yang semalam tu seni teori.
Dan geografi 14 disember? Favorite aku, lambatnya ek.
Finally, 15 disember, eh! Geografi lagi? Jawab a, b, c pula....... ooOhh......

Makanya kalau aku nak cuti, eloklah kalau aku ambil cuti time di tarikh dia periksa ni, kan? Bak kata orang dalam posting yang ini
dalam posting yang ini, aku nak bercuti pun sebab nak rehatkan badan dan coolkan minda saja, bukan nak pergi berjalan pun, memang aku akui, kami ni tahun ni sangat-sangat inflasi. Itulah sebabnya orang tak suka, mengabihkan boreh dorang saja.... :(

oh well, this is it. Selamat Berjaya buat semua pelajar yang menduduki spm tahun ini.

It's my life
It's now or never
i ain't gonna leave forever

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

19 comments:

Jemari Seni said...

Banyaknyerr cuti Mak Su lagi... Cuti JS sudah yelek pocik zero huhuhhuu

Ain said...

ain pun masih ada balance 7 hari...

nak gi makan angin budget semput, layan anak2 kat rumah jer la sudahnya nanti....huhu

gud luck untuk anak maksu...

Marina Monroe said...

Huish, balance cuti 7 hari burnt jer kalau x amik?? Tak leh c/f??

PuteriKureKure said...

maksu, saya nak beli cuti maksu boleh tak? hehe. cuti tahun saya dah abihhhh..~

:)

Cik Pah said...

cuti saya pun dah lama abis..yelah suker sngt amil el.. kira kira balik ..uwaaaaaa.. sedeh.. nak mc pun dah abis limit.. camne ?

good luck untuk kakak..jawab ngan tenang ye.

pB said...

hujung hujung taun ni, ramai sungguh yg bercuti .........

jedi said...

selamat bercuti maksu

jedi said...

selamat bercuti maksu

Suzi said...

dah hujung tahun ni masa utk habiskan cuti thnan...sy yg tak kerja pun suka sbbblh join bercuti sekali hehehe...
paling best kalau balik kg kat TRG...anak2 dah tak ingat mak dia dah...syok dilayan mak2 sedara...'bercuti'lah mak dia hehehe...

Mak Su said...

JS - kerja maksu sgt stressful utk ditinggalkan :(

ain, tq

auntie, tak leh, new rules

intan, hahaha, len-len organisation ni... ;p

cikpah, tq

pb, kasik perabih cuti memasing sambil rehat dan makan2 :)

jedi - tq

jedi lagi - tq

suzi - hehehe, kira amiklah time tu utk diri kita, kan... gi spa ker urut ker :)

azmiroy said...

aku ada cuti banyak...
tapi isteri pulak tak de cuti...
lebih baik aku kerja...

azmiroy said...
This comment has been removed by the author.
azmiroy said...
This comment has been removed by the author.
ezzati said...

sy punyee cuti pon banyak lagik ada belas2 hari..hehe..simpan utk kawen

Zaitun said...

Apa kata mak su bawa anak2 bejalan dengan tidak payah menggunakan duit yang banyak.Contohnya tempat2 rekreasi yang tak perlu dibayar.

ryann said...

hujung tahun susah nak bercuti.kena mengalah kasi yg ada family. slmt bercuti

azq said...

good luck kat kakak, semoga berjaya :)

Pala Maldini said...

aku dah plan.. cuti isnin before awal muharam... dan, cuti masa happy bday aku...

reserve 4 hari untuk emergency tahun depan..

aliaaroslan said...

untuk kakak : goodluck SPM!