Thursday, November 11, 2010

Menang Entri Terunik (ICT)

Mari kita berlompat bintang secara berjemaah! Aku menang entri terunik dalam giveaway/contest ICT yang dianjurkan oleh
Enna Banana.

Kalau nak lihat entri itu, klik di sini.

Bersyukur kerana entri itu terpilih dalam pemilihan terakhir yang dilakukan oleh heroes enna, seterusnya dinobatkan sebagai entri terunik.

p/s: seronok tak terkira ni, ini kali ke2 terpilih sebagai penerima giveaway selepas yang terbaru hari tu dari makdara Terdiva.

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

13 comments:

makdara TERdiva said...

salam dari jogjakarta..eh!

mari kita lompat bintang sesame..

hoyeahhhhhh!!!

ade gegaran tak??? :P

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

hehe tahniah mok su...

=)

♥ manje ♥ said...

tahniah maksu yek...
tumpang gmbira (^__^) ~

Ain said...

tahniah untuk maksu....

nabilah_2908 said...

tahniah Maksu..!!! :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
DREAMER FRUIT

Pala Maldini said...

wah! makin menjadi2 kemenangan contest maksu yek..

GaDis CoMeL said...

ahhh.. jelesnya sebab tak penah dapat.

*ekceli, tak pernah join pun. haha.

wa kaljis said...

tahniah... tahniah... saya menang entry organik jer... hehehe...

kakngah said...

tahniah maksu..
say tak dpt joint konts tu sbb tk pernh g ICT pun :(

Cik Pah said...

yeah..satu dua tiga tiga lagi.. hehehe. lompat bintang berjemaah kan..anyway congrats

kak ina kl said...

dah rezeki k amu..tahniah yer

fizz said...

maksu...

amik menang je, ini membuatkan saya cemburu tahap maksima ni..hehe :D Apapun tahniah pada maksu

CuTeMiUt78 said...

tahniah maksu