Sunday, November 14, 2010

Mana butang saya Pah?

Hari ini dah hari Ahad, aku rasa dah seminggu aku tak nampak seluar slack hitamku. Seluar favoriteku... mana perginya?

Mana?

Mana?

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

11 comments:

ckLah@xiiinam said...

Bukan ckLah yang ambik tau!


:D

PinQib said...

ni ada ngan sy maksu. hikhikhik ^^

Mr feckry said...

tu ha dalam washing machine

Insan Marhaen said...

alah maksu ni. gurau sikit dah merajuk...

Yan said...

yanpun kehilangan suar jeans..
tah mane letaknye... dah lame tak kelihatan...
dahler yan mmg ade satu je suar jeans

shasha said...

aik?? seluar mak su main nyorok2 ke?

kak Erna said...

sapo yang ambik mak su..kacau ni..

Aleeya said...

kot maksu sidai..org sebelah terambik kottt ..cer try tanya hehehe

fizz said...

maksu...

kena tukar tajuk entri ni..mana seluar saya Pah..hehe

makdara TERdiva said...

dia nyorok kotttt :P

Mak Su said...

cklah, okeh

pinqib, ler, iya ker?

mr feckry, nanti maksu cek

IM, alah... ai nak bermanja manja jer... errr, kita tengah ckp pasal apa ek? hi hi hi

yan, ada toyoi amek tak?

shasha, tgh musykil ler ni

kak erna, eden pun tak tau

aleeya, errr....

fizz, stujus, hahaha