Monday, November 22, 2010

Luckily it's only a virtual mall

Betul! Nasib baiklah ia cuma virtual MALL, kalau kedai physical, mahunya saya ini dimarahi secara kaw-kaw oleh pemegang akaun, hahaha, sebab dah tukar design (blogspot background) kalau tak silap dah 5 atau 6 kali ataupun mungkin lebih lagi.

Masalahnya saya mempunyai taste yang pelik, saya suka elegant tapi selepas dilihat pada samplenya, saya tak suka.

Saya suka girly, tapi selepas ditengok, saya tak suka untuk merealisasikan sebab ia too girly.

Saya suka minimalist tapi konsepnya mungkin tak sesuai pula.

Saya suka cute, tapi seleps dicuba, saya masih tak berpuas hati.

Dan hari ini, rasa-rasanya saya dah pun berpuas hati dengan design ini, Mall yang kelihatan ala-ala sweet.


Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

7 comments:

Pencacai Alim said...

tapi sy tak puas ati..hakhakhak

kella said...

humble... :)

syaf said...

honestly design ni terbaek...simple tp sejuk jerk mate memandang...well done

azmiroy said...

tengok design Mak Su buat orang teliok aje dengan makanan nyer

azmiroy said...
This comment has been removed by the author.
Mak Su said...

pencacai alim, hahaha, alahai

kella ;)

tq syaf, bila nak beli mei tai? ;p

erkkk...azmiroy... ouuu wow! hahaha

DrSinga said...

ohh....
ada kedai lah pulak...
mei tai menarik..
akan saya promo2 kan kat kawan2..
:)