Sunday, November 7, 2010

Jawapan adalah maaf

Masih gagal melayari internet sewenang-wenangnya, mungkin aku perlu dapatkan line yang lebih mahal... hoh! Syarikat pembekal kena minta maaf kat customer, kerana jika anda nak tahu, bukan semua orang mampu melanggan line broadband yang mahal... sigh...

Okeylah, aku berkongsi lagi perkara terkini yang baru terjadi minggu lepas.

Syarikat ni hebat, terdengar saja namanya di tv, radio aku dah kagum! Apatah lagi baru-baru ni banyak banner terpampang mengenai syarikat ini, ia adalah sebuah syarikat yang terkini dan aku ingin nak masuk jadi ahli, tapi jawapan mereka adalah maaf.

"Thank you very much for your application. You have a wide range and impressive experience, and we are pleased that you considered us in exploring career opportunities. Thank you for your interest in us and we wish you every success in finding a rewarding and challenging position.
Yours sincerely, Mister Vice President."


hurrmmm, aku sangat sangat sangat berputus asa......

:(

ada pengalaman tak leh, tak da pengalaman tak leh, ada sijil tak leh, tak da sijil tak leh, ada kemahiran tak leh, tak da kemahiran tak leh.... kaki jer yang tak da.... ooopppss!!!

p/s: saya gatal-gatal pergi renovate template blog ni, itu orang yang menyorok sudah langsung terus menyorok di sebalik dinding, hahaha

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

7 comments:

Purpleheart said...

alahai mak su..pape pun jangan putus asa ye..

CuTeMiUt78 said...

salam mak su.. alahai.. sian mak su.. jgn berputus asa ya maksu..

cantik umah baru ni mak su...

♥ manje ♥ said...

salam maksu

da lain la umah maksu ni...
cantik...

>> sabar aje la maksu ~

CikSembang said...

pegang je prinsip..pinggan tak retak nasi tak dingin, ko tak nak aku pun tak hingin.. pastu rilek

Mak Su said...

purpleheart, mekasih ek

cutemiute, tq, and tq :D

manje, iya ler.. huhuhu

akak senior ku ciksembang, tima kasih kak....

Pala Maldini said...

cuba lagi..

fizz said...

tula..masuk2 je sini, dah nmpk template lain..hihi menarik juga dekorasinya kt bhgn atas tu maksu...