Monday, November 29, 2010

Jangan salah-sangka

Saya nak beritahulah kepada orang-orang, bahawa saya adalah tetap orang yang sama, sebagaimana yang kamu kenali dahulu. Tidak ada apa yang berubah, bezanya sekarang saya enjoy menulis di ruangan blog yang percuma ini.

Saya masih orang yang sama, yang selalu tak ada modal nak memulakan bicara tapi kerap tersengih kerana nak cover bab kekurangan idea tu.

Tidak perlu cakap, "oh dia dah lain, dia popular". Itu adalah sangat salah.

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

7 comments:

ckLah@xiiinam said...

Tapi maksu memang popular...!


Dah lain? Err..ckLah tak kenal maksu yang dulu. Kenal-kenal dah macam ni. Hehehe...

Mak Su said...

cklah....ish, tak popular... sama jer dulu dan sekarang... mungkin berat badan ada beza ler... hahaha

azmiroy said...

saya semakin mengenali mak su

julietchun said...

rasa selesa ngan blog maksu :D

Mak Su said...

azmi - iya?

julietchun - ngan blog jer? hahaha

makdara TERdiva said...

salam maksu..
popular tak popular sbb org yg labelkan..yg pasti sy akan tetap komen kat N3 maksu ni selagi berpeluang..hehe!

Cik Pah said...

saya pun rase maksu dari dulu dan skang nih pun takde beza ..sama saje.. walaupun kita kenal tak lama