Monday, November 8, 2010

Benci Benci Benci

Benci benci benci
sebenarnya aku nak
cakap sesuatu
but i forgot what it is
what to say?
Benci benci benci
sebenarnya aku nak
forget something
but i forgot what it is
what to forget?
what to forget
what to say
Benci benci benci

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

15 comments:

Cik Pah said...

saya pun benci benci jugak bile nak cakap sesuatu tetiba blank pulak.. hehehe

makdara TERdiva said...

maksu kena u turn balik ape yg maksu buat b4 nak ckp sesuatu td..

pg buat cepat :)

Mak Su said...

a'ah kan cik pah, benci ek

mdt, kena buat u-turn ker? tragisnya hidup aku...kuang kuang kuang

syera said...

Sabar maksu ;)

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

maksu....maksu dok ingat apa tadi?
hehehhe...

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

opsss...lupa nak komen..BLOG MAKSU LAWA...hehehehe

noorlara said...

len kali bila terlintas kat kepala terus catat, dah lupe le tuh. hehehe.

Cantikle plak blog maksu ni jeles hakakkkkk

kak Erna said...

mak su..cantik rumah baru mak su ni..jangan benci2 ye..

princeduyong said...

benci tanda sayang...

ckLah@xiiinam said...

Benci..benci..benci...

Tengok gambar buah=buahan di atas hilang segala benci!

nottingham said...

umur cam saya ni tak larat nak bencilah pulak. letih tu.

btw, cantik layout blog maksu ni!

Mak Su said...

syera, hehehe

yanie, entah.... itu yg dok tak ingat sampai sekarang ni

yanie, thanks :)

akak noorlara, saya ni kunun2 byk makn gingko biloba, hahaha, thanks kak

kak erna, kalau dapek kuih yang akak buat tentu saya tak benci ;)

princeduyong, oops! iya ker?

cklah, ahahaha

nottingham, cantik kan... ai loikee

nabilah_2908 said...

wah...blog Maksu dah cat baru... (^_^)

jom ke APA KATA HATI pulak,
HAPPY 2ND ANNIVERSARY

kakngah said...

buah tu nmpak segar dr ladang.
kurang sikit benci.

Mak Su said...

nabilah :)

kakngah, biasolah kakngah, eden ni kan potani moden namo ee :)