Saturday, October 9, 2010

Tersepit

rokok rokok rokok rokok rokok
!
!
!

kerajaan naikkan harga rokok

perokok naikkan semangat untuk merokok

antara mereka, ada orang yang tersepit!

tapi! siapa peduli!? kan?
kan?
kan?

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

17 comments:

Zamz said...

taknak bagi org merokok patutnya haram kan terus rokok. naikkan harga perokok tetap beli rokok gak..peniaga gak yg untung

kayteeze said...

Orang yang ketagih rokok ni tetap beli walau harga berganda-ganda.

Rozita said...

yg susah rakyat, yang kaya dia org ler..

Tihara said...

stop smoking right now!!

kakngah said...

depa ni.. apa adahal harga rokok naik
janji muncung tu berasap..
biar tak makan, jgn tak hisap rokok

kite emo dh ni maksu!

kak Erna said...

mak su..naik la..berapa pun..susah dia orang nak berenti..
mak su..akak nak tanya..camana nak letak gambar..kat atas tu..kan kat coretan mak su tu ada gambarkan..

Peminat Katie Holmes said...

perokok tegar la katekan.

rynas said...

tembakau adalah sumber yang meningkatkan ekonomi negara. naikkanlah harga rokok walau setinggi mana sekalipun perokok tetap merokok juga...

azieazah said...

Kalu dah dasar ketegarrr... naik ler 100x ganda pun, depa tetap ndak jugaaak...

LiNda said...

anak isteri makin tersepit
makin terhimpit
.
.
alahaiiii ...

zino said...

dari dulu tertanya2.. kenapa tak suruh je kilang rokok tu gulung tikar..

shasha said...

agak2 ramai ke yg berenti merokok?

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

yang tegar tak pedulik..banyak yg seludup di kedai aceh dan mamak

PnConfused said...

naik 20sen jer??



naiklaaa 8juta sen

PinQib said...

i care.. but... hemm.. my dad is a smoker. soo.. its hard

Bro Framestone said...

sebab tue la peningkatan rokok seludup di negara kita..

yg kaya tetap kerajaan kita.. negeri pengeluar tembakau tembesar kat malaysia tetap xkaya2 juga

Regard,
BroFramestone Blog
@ Sudi-sudikan melawati BroFramestone In D' House

DrSinga said...

naik lah banyak mana pun....
'kami tegar.. eh ketegar...'
(depa kata..)
.
.
tepung naik 5 sen puuunnnnnn ...boleh tumbang kerajaan tau!!!