Tuesday, October 19, 2010

Tag bermain di fikiran

Mari layan tag dari adik Pinqib.

1. Apa yang sedang bermain di fikiran anda sekarang?
emptiness

2.Apakah nama samaran anda.
Mak su

3.Senaraikan 3 nama org yang anda sayang
satu, dua, tiga :DD

4.Panggilan untuk si dia?
Abang untuk hubby, abang untuk lelaki-lelaki yang lebih tua. Kak untuk perempuan-perempuan yang lebih tua.

5.Hadiah yang paling diimpikan dari yang teristimewa
hhmmm, susah gaks ni,.... can i say i have no time to impi (?)

6. Blog mana yang paling suka visit?
Semua saya suka, saya visit selalu ;)

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

12 comments:

Cik Pah said...

bz sangat ke maksu.sampai no time to impi.. mintak kete ker,laptop ker best jugak.heheheh

HEMY said...

lama tak layan tag. mak su jawba tak tak toma'ninah..ahahahaha

julietchun said...

semua hadiah dari si dia rasa istimewa kan :P

Mak Su said...

cik pah, sbb dia dah byk kasik dah ;P

ada tag toma'ninah ker hemy?

julietchun, agree

nabilah_2908 said...

no time to impi...hehehe.. ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
JOM MASAK NASI

nanaruzana said...

maksu da dpt mcm2 dan bleh afford ape yg di impi...bes2...

Aleeya said...

maksu tgh rajin layan tag la neh yea..

Mak Su said...

nabilah, malas nak impi, takut kuchiwa, hahaha

nanaruzana, hhmmm, so so ler, tapi ok ler.

aleeya, oh, sy lyn tag sbb hati sy kebosanan dan empty :(

rATu kEBaYA said...

huish.. sampai no time to impi... takper maksu yang penting sentiasa happy..

CRAZYBEAUTIFUL88 said...

saya banyak betul hadiah yagn paling diimpikan

Tihara said...

maksu tengah masyukk ngan tag :)

PinQib said...

hehe.. mekasih maksu.
nama satu dua tiga?
ada ke nama macam tu. hehe

Check out on these:!

Latest entry di:
Present
Lagu Nangis
Ciri bini idaman