Sunday, October 31, 2010

Sweating in front of the TV

Bagus juga bila dah ada rancangan bersenam di tivi, tak perlu aku tercari-cari vcd/dvd senaman di kedai.

Sebenarnya dah lama sungguh aku tak keluar berjalan-jalan (Brisk walk). Ujian darah yang aku ambil tempohari menyatakan darah aku ada allergy, mungkin kerana dah terlebih toksik dalam badan. Tiada sebarang precaution yang diambil, jarang bersenam - toksik berkumpul. Kurang pengamalan memakai pad nyahtoksik, aku sendiri pun rasa kerap semput dan megah mengah sekarang.

Oleh itu, bila ada rancangan senaman, meh kita bersenam bersama-sama sambil mengikat kain batik kuat-kuat, takut terlucut!

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

7 comments:

Tihara said...

bsenam pakai kain batik ke maksu :D

Mak Su said...

tihara, seb bek tak tertanggal

Marina Monroe said...

He he he terlucut tak per, pakai seluar dalam kannn....

Mak Su said...

auntie... he he he

Yan said...

owhhh darah ade allergy??
tu ke punca kite jadi gatal2..
klu gitu yanpun samela..
kaki tangan cepat benar berbintat.. kena carpet je dah gatal2

Pala Maldini said...

dalam rumah takpe...

Mak Su said...

yan, cuba gi cek darah

palamaldini ;p