Wednesday, October 27, 2010

SMSing on the way

Balik bersama hubby membonceng motor. Telefon berbunyi, 'smsssss.... smsssssss'

Sms diterima: mak nak masak pew?

Balasan sms: masak napi talur kipap buat kapi

(maksudnya, masak nasi telur kicap buat kopi)

Kalau O_rah tengok tentu aku kena lecture percuma-percuma.

;D

p/s: thanks to anitadahas atas kesudian sudi memfollow.

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

19 comments:

pB said...

cayalah


ada coding antara ibu dan anak

endiem said...

ini mesti no tak leh tkn byk kali.

Lia @ Norli (Mamarempit) said...

hehehe..sakit pewot den.....

Mak Su said...

pb.... heheheh, dia main belasah jer

endiem, ahaks, atas motor, goyang2, payah nak cari huruf

mamarempit, ihihi

m.q said...

hahaha..sempat lg balas sms tu

PnConfused said...

sms sambil merempit...


kih3...

seb anak faham.. :P

Kniedaz said...

nasib baik anak faham kalau tak, ntah apa dibuatnya kat umah..hehe

nabilah_2908 said...

hahaha...sure salah taip ni kan..?

si anak faham tak..? ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
CHINTA

joyahsport said...

kretif2..org kalo org len bace sah xpaham..kih.kih..

Cik Pah said...

hehehhe.. banyak betul typo error..

julietchun said...

ingatnya kipap tu merujuk pada karipap,ehehehe.

Mak Su said...

heh heh heh, adoiyaiiii

hentakbelipat said...

apasl buat kopi ngn telo..hehe

Yunus Badawi said...

Nasib anak maksu faham. Kalau tak lain yg dimasaknya.

psst - napi tu takde kena mengena dgn Batu Sapi kan? hehehe

Mak Su said...

hentakbelipat, perkataan ringkasan, hehehe

yb, oh...tidak, tidak

puterikurekure said...

saya faham maksu. sedapnya telur kicap! yummeh!!!

Mak Su said...

intan :D

Pala Maldini said...

bahasa apa tu ? lain macam benar bunyi nya..

shasha said...

ahaks....chumel gilerrr....

*nyampah pulak tgk ejaan gini