Thursday, October 21, 2010

Saya Nak Beg Itu ~ Giveaway!

Pelayaran aku di dunia blog ni memang tak lengkap kalau tak terjah ke blog-blog yang ada menjual barangan, sebagai seorang orang, memang aku minat juga bab-bab mencuci mata ni, window shopping.

Dan lawatan aku terhenti di blog mamazakwan -> Superhero Mama & MZ Collections yang sedang mengadakan GIVEAWAY,

Totebag yang sweet dan cute. Bukan orang saja yang sweet tau. Jadinya, mama zakwan, ketahuilah bahawa maksu memang tengah mencari-cari beg sekarang, sebab beg warna putih yang paksu chot belikan tu, cenonet yang kat zip tu dah tercabut, jadi rasa awkward sikitlah.

Please, please, please, wink wink.

Kepada sesiapa yang suka beg-beg seperti di atas dan ingin menyertai Giveaway ini, cepat sebelum terlambat, sebelum 3 Nov ya.

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

10 comments:

Tihara said...

lawa laa maksu..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Salam Mak Su,

fuhh-fuhh..

bagi Mak Su dapat !

ima said...

salam mak su...wahhh,semoga mak su berjaya memilikinya...

tukang karut said...

maksu mmg cun,menarik,cantik,hebat...
klu menang bg aku yek beg tu!

SUZIE APAI said...

iyer...smoga mak su berjaya dapat selai beg itewwwwww

Insan Marhaen said...

namanya pun perempuan. asyik eye shopping je...

annfrendly said...

wah.. comel2nya...
kalau maksu dapat beg tu lagilah bertambah comel tau ;)

Uncle Lee said...

Hello Mak Su, I have never, not met a woman or SYT yet that does not love handbags.
Ada lima ke sepuluh pun ta'chuckup, ha ha.

Nampak kedai ada special offer, isteri saya tarek my tangan like as if saya nak masuk lobang, ha ha. Brake their banyak kuat, macham tu Penang ferry rope, ha ha.
But the bags are nice in your this posting. So? Nak order? Ha ha.
Have a nice day, Lee.

kakpah said...

pempuan ni memang suka syoping kan?..

Nad @ MamaZakwan said...

dtg jenguk entry GA...anda lulus dgn jayanya! :D