Thursday, October 28, 2010

Saguhati

Imbas kembali entri ini tentang contest gambar kenangan ketika open house, dan keputusannya telah pun keluar, saya dapat hadiah saguhati RM10 topup ataupun cash.

Terima kasih kak inakl atas kesudian menganjurkan contest sebegini, dan terima kasih buat kak inakl dan para juri :D Oleh kerana saya bukan pengguna handphone, kak inakl oh kak inakl, saya nak cash :D

ihik ihik ihik (shy shy cat pulak aku dibuatnya)

err... kak inakl, boxbe blocked emel saya, huhuhuuhu....

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

14 comments:

SUZIE APAI said...

owh.....juara di kalangan juara...

maksu ambik je la topup tu, kasik saya..........lalalalaaaa

hahahhaa......

julietchun said...

boleh belanja anak2 makan diluar :P

Mak Su said...

suzie, hi hi hi

julietchun :)

T@sh Sch@ said...

tahniah!

kella said...

tahniah ye maksu... rezeki.. :)

Cik Pah said...

congrats maksu.. boleh lah calling calling lepas nih.hehe

puterikurekure said...

tahniah maksu!
:)

Anitadahahs said...

congratz mak su :)

GaDis CoMeL said...

tahniah maksu!

tp serius maksu tak pakai henpon?

Mak Su said...

tq tash, kella, cik pah, intan, anita :)

gc - mmg tak pakai, pakai walkie talkie jer ;p

ummu said...

wah tahniah maksu.

m.q said...

wow..tahniah tahniah!!!!

Mak Su said...

tq ummu, mq - lepas ni sy nak join lagi ler contest2, excited plaks rasanya

PinQib said...

wah.. tahniah maksu!!!!!!!!!!!!!