Friday, October 8, 2010

Pengajar

Apa?... jangan main-main..... berbulu tu!

Berbulu ni mawas, siamang, orang hutan, hantu raya, makhluk ghaib yang tidak ada baiknya..... macamana pula yang jenis macam tu boleh jadi pengajar agama?

Oh tidak, aku tak percaya, langsung!!

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

10 comments:

ibundo said...

maksu, kakpah selalu berbulu telinga..

Anonymous said...

berbulu dada pun ok gak! sexy uuuu.. haha!

izman said...

berbulu?? err... err.....

azieazah said...

Kan sekarang dah banyak bulu mata pelesu? hehehehe

Tie HT said...

manusia bertopengkan syeiton kah?

shasha said...

hoh???

MOFASAD said...

berbulu dada tu camna lak?

Unknown said...

berbulu kek mano maksu????

Qib said...

haa. x paham la maksu. siamang tu menda a?

Bro Framestone said...

saya pun berbulu gak mak su

Regard,
BroFramestone Blog
@ Sudi-sudikan melawati BroFramestone In D' House