Friday, October 8, 2010

Kehilangan

Takziah untuk ibu, keluarga yang kehilangan anak perempuan mereka kerana serangan binatang liar, monyet.

Baru-baru ini, seorang dari rakan anak-anak di kawasan tempat tinggal aku telah kehilangan limpa kerana kemalangan motosikal, budak tu menaiki motosikal yang telah kerosakan brek. Dia masih di icu.

Simpati

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

10 comments:

eiza in the house.. said...

Salam akhir syawal mak su..maaf zahir batin yer..klu ada salah bicara disini..

sgt simpati..moga dia sedar secepat mungkin hendaknya..amin

Rozita said...

kehilangan limpa? abis, organ yang lain..ok tak?

Rozita said...

kehilangan limpa? abis, organ yang lain..ok tak?

julietchun said...

taktau ke moto tu takde brek?ngerinya.

kakngah said...

sudah suratan...
mmg kesian la. especially ibu baby tu.. tetap pantang tanpa ank di sisi..

GaDis CoMeL said...

terkejut tengok berita, beruk tu gigit n heret baby tu. berdarah2 kat luar rumah. baby tu baru 4 hari kan.


kesiannya..

azieazah said...

Ya sedihkan. Bayi tu baru berusia 4 hari, kan?

Takziah buat keluarga mangsa.

atty's said...

simpati pada mereka yg bernasib malang.

LiNda said...

Kalau kita rasa sedih
ada orang lagi sedih dari kita
kaans..

moga mereka sabar dan tabah .

PinQib said...

isk.. tkut la monyet bhaya sngat