Saturday, October 30, 2010

Diet

Mengikut result yang dibentangkan dalam sebuah majalah, orang yang berdarah AB elok menambah kekacang dalam diet harian mereka.... dan aku memang suka makan kacang nasi lemak, beli kacang goreng untuk dibuat kudapan, coklat berkacang, aiskrim ada almond (kekacang), menambahkan serbuk badam dalam air minuman.... sedang elok-elok pula....

hih hih hih, aku - AB yang ada simbol positif.

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

8 comments:

Insan Marhaen said...

salam. IM pun suka makan kacang. dalam kereta mesti ada satu peket...

julie^beth said...

saya pon suka makan bende2 kacang yang maksu sebut tu. tapi berdarah A..

zino said...

den pun suko yo hehe

annfrendly said...

maksu.. sedapnya kacang... tapi saya belum pernah letak serbuk kacang badam dalam air..macam best je.. annti nak letak dalam nescafe la.. pasti lebih berkrim.. yummy..

Mak Su said...

IM, fiber tu....

julie, abg zino - teruskan

ann - mksu suka rasanya

Tihara said...

kacang kena kunyah betul2 nti usus tersumbat

azieazah said...

Kacang memang best buat kudap. Tapi kiter darah O laa.

Mak Su said...

betoi ler tihara

azieazah, iya ker? darah o elok mkn byk sayur kot.... sy pun x ingat dah